۴۴ سال افتخار/استاندار همدان:

مردم بیش از پیش به نظام و انقلاب اسلامی پایبند‌ هستند

«قاسمی‌فرزاد» گفت: نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است و مردم ما بیش از پیش به نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.
کد خبر: ۵۷۰۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ - 01February 2023

مردم ما بیش از پیش به نظام و انقلاب اسلامی پایبند‌ هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، امروز (چهارشنبه) در دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان، که به مناسبت نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر برگزار شد، اظهار داشت: رژیم طاغوت پهلوی به دنبال آن بود که کشور ما را به بیگانگان وابسته کند و امام راحل، آمد تا بساط ظلم و ستم را برچیند. 

وی با بیان اینکه قطعاً، این وعده الهی است که نظام سرمایه‌داری و سلطه به زودی فرو خواهد ریخت، افزود: اگر امروز، دشمنان انقلاب اسلامی جنگ ترکیبی به راه انداخته‌اند به خاطر کینه‌ای است که از موفقیت‌های مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند. 

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده است و مردم ما بیش از پیش به نظام و انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی عنوان کرد: امروز به مناسبت نخستین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر، آمده‌ایم تا پیمان خود را تجدید کنیم و بگوییم که بر آن عهدی که بستیم، ایستاده‌ایم. 

استاندار همدان بیان داشت: در شرایط حساس کنونی، ضرورت دارد که وحدت و انسجام خود را حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن از هر راهی نفوذ کند. تمام تلاش دشمنان بر این است تا نشان دهند نظام مقدس جمهوری اسلامی و مسئولان آن کارآمد نیستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها