44 سال افتخار/ استاندار گلستان:

ولایت مداری مردم رکن انقلاب اسلامی ایران است

«زنگانه» گفت: ولایت مداری مردم رکن انقلاب اسلامی است و در انقلاب اسلامی خدامحوری حرف اول را می‌زند.
کد خبر: ۵۷۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳ - 01February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار استان گلستان صبح امروز (چهارشنبه) در مراسم استقبال از ورود نمادین امام خمینی (ره) در فرودگاه بین‌المللی گرگان اظهار داشت: ولایت مداری یکی دیگر از ارکان انقلاب اسلامی است و مردم به عنوان یکی دیگر از مهمترین ارکان انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، در انقلاب اسلامی خدامحوری حرف اول را می‌زند.

وی افزود: یکی از شرایط بقاء انقلاب اسلامی احترام به آزادی‌های قانونی و ‌مشروع است. انقلاب اسلامی بزرگترین نعمت و مائده الهی برای ما بود که با دستان حضرت امام خمینی (ره) تقدیم مردم شد. اگر ما فرصت‌هایی را فراهم کنیم برای افرادی که انتقاد و اعتراض دارند زمینه بروز و ظهور آزادی مشروع و قانونی است.

وی تاکید کرد: خطر نفوذ و توجه به آن و داشتن برنامه برای آن توسط دشمن بکی از مسائلی است که باید به آن توجه کنیم و اجازه ندهیم دشمن با نفوذ در زمینه‌های مختلف به انقلاب آسیب بزند. افراط‌گرایی و تفریط از آفاتی است که استمرار انقلاب اسلامی را مورد تهدید قرار می دهد، در مواقعی ما دچار تفریط یا افراط می‌شویم و در وقایع اخیر این مسئله را شاهد بودیم و اگر به پیرو دستورات رهبر معظم انقلاب باشیم، شاهد این معضل نخواهیم بود.

زنگانه گفت: نظام انقلاب اسلامی ثمره مجاهدت‌های همه شهداء و ایثارگران و فداکاری‌های امام خمینی (ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.

ولایت مداری و مردم از ارکان انقلاب اسلامی ایران هستند

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها