۴۴ سال افتخار/ مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

جمهوری اسلامی ایران توانست با تربیت درست بسیاری از دانش‌آموزان آنها را به دانشمندان بزرگی تبدیل کند

«سیاهکالی مرادی» گفت: جمهوری اسلامی ایران توانست با تربیت درست بسیاری از دانش‌آموزان آنها را به دانشمندان بزرگی در عرصه‌هایی مانند صنعت موشکی، هسته‌ای و نانوتکنولوژی تبدیل کند.
کد خبر: ۵۷۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹ - 01February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، همزمان با آغاز جشن‌های ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراسمی زنگ انقلاب به صورت همزمان در مدارس استان به صدا درآمد.

«نقی سیاهکالی مرادی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه اقتدار امروز ایران جمهوری اسلامی نتیجه انقلاب بزرگ ملت ایران در سال 1357 و رهبری خردتمندانه امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای است، اظهار داشت: به لطف پیروزی انقلاب اسلامی امروز جمهوری اسلامی ایران از نظر سرعت پیشرفت علمی جایگاه شانزدهم دنیا را در اختیار دارد.

اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران توانست با تربیت درست بسیاری از دانش‌آموزان آنها را به دانشمندان بزرگی در عرصه‌هایی مانند صنعت موشکی، هسته‌ای و نانوتکنولوژی تبدیل کند و ما امروز در این عرصه‌ها جزو کشورهای پیشروی جهان محسوب می‌شویم که این پیشرفت‌ها غرب و به ویژه آمریکایی‌ها را نگران کرده است.

وی ادامه داد: در اغتشاشات اخیر شاهد این بودیم که دشمن تلاش می‌کرد تا از طریق فضای مجازی دانش‌آموزان را به مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران تشویق کند که این کار نتیجه حدود سال تعطیل شدن آموزش حضوری بود. چرا که در این مدت دشمن سرمایه‌گذاری زیادی برای منحرف کردن اذهان دانش‌آموزان ما انجام داد.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین همچنین از برگزاری بیش از 50 برنامه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در مجموعه آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد و گفت: شروع برنامه‌های ما در دهه فجر امسال همین مراسم گلبانگ انقلاب خواهد بود و در ادامه هم اردوهای مختلف راهیان پیشرفت را برای دانش‌آموزان برگزار خواهیم کرد تا آینده‌سازان ما از دستاوردهای بزرگ انقلاب در استان آگاه شوند.

سیاهکالی مرادی افزود: بخش مهمی از برنامه‌های دانش‌آموزان در دهه فجر هم با محوریت جهاد تبیین و پاسخگویی به شبهات دانش‌آموزان برگزار خواهد شد و در این حوزه مربیان تخصصی در حوزه جهاد تبیین به مدارس استان قزوین خواهند رفت و به سؤالات دانش‌آموزان در زمینه‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار