۴۴ سال افتخار/ رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه:

ایران اسلامی الگوی جدید دموکراسی در جهان است

حجت الاسلام «طائب» با بیان اینکه ایران اسلامی الگوی جدید دموکراسی در جهان شده است، گفت: ایران مدل حکمرانی غرب را زیرسوال برده است.
کد خبر: ۵۷۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 01February 2023

ایران اسلامی الگوی جدید دموکراسی در جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه در اولین روز دهه فجر در نشست جهاد تبیین ویژه نخبگان اقشار بسیج که در سالن غدیر سپاه کربلا برگزار شد، با بیان اینکه با توجه به گسترش قدرت و نفوذ انقلاب اسلامی، مقابله ایران هدف راهبردی آمریکا است، اظهار داشت: بروز اغتشاشات و بی‌ثبات کردن کشور‌های منطقه از دیگر راهبردی آنان است.

وی مهار قدرت در تأثیرگذاری بر کشور‌های منطقه را از دیگر راهبرد‌ها بیان کرد و افزود: آمریکا ایران اسلامی را به عنوان قدرتی که می‌تواند منافع آنان را تهدید کند می‌شناسد و به این موضوع پی برده است از این رو درصدد مهار قدرت تأثیرگذاری ایران بر کشور‌های منطقه است.

حجت الاسلام طائب با عنوان اینکه سران آمریکا درپی کنترل و مهار قدرت ایران هستند، تغییر ساختار حکومت و براندازی انقلاب اسلامی را از جمله طرح‌های آنان دانست و ادامه داد: به دلیل آن امکان تغییر برای آنان ممکن نیست درصدد تغییر رفتار جمهوری اسلامی تلاش کردند تا ایران اسلامی را از قدرت مؤثر در نظم جهانی به کشور خنثی تبدیل کنند.

وی با اظهار اینکه بین آمریکا و رژیم صهیونیستی برای توقف پیشرفت ایران اسلامی و ایجاد آشوب و اغتشاش اجماع شده است، تصریح کرد: در این شرایط باید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کنیم و طبق فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری برای مقابله با فقر و فساد تلاش مضاعف شود.

مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه اضافه کرد: دشمن در تلاش بود تا ایران به جایی برسد که نفت خام را به جای آب و دارو بدهد، در حالی که با تدبیر دولت و طرح هدفمندسازی یارانه‌ها، اتصال نفت به دارو قطع شد و یارانه‌ها مستقیم به مردم داده می‌شود.

این مسئول شبهه افکنی، ایجاد نفرت و کینه میان اقوام و مذاهب و بین مردم با امنیت، ایجاد ترس در خواص و بی تفاوتی مردم را جمله راهبرد‌ها و اهداف آمریکا در مقابله با ایران اسلامی ذکر کرد و با اشاره به بخش‌های مختلف سند استراتژی امنیت ملی آمریکا اذعان داشت: در سند امنیت ملی بایدن عنوان شده که ایران مدل حکمرانی غرب را زیر سوال برده و الگوی جدیدی از حکمرانی به دنیا عرضه کرده است.

وی با عنوان اینکه آمریکا طبق اسناد تا ۲۰۳۰ قدرت جهانی را از دست می‌دهد، افزود: جبهه استکبار با جمهوری اسلامی تقابل دیرینه‌ای دارد و در تلاش است تا قلب خاورمیانه و ایران را تصرف کند از سوی دیگر آمریکا اعتقاد به دهکده ارتباطات دارد و اگر بخواهد مغز جهان باشد باید قلب جهان یعنی ایران را تصرف کند.

مشاور فرمانده کل سپاه و رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اظهار اینکه اکنون زمان تقابل جبهه استکبار با انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: ایران با وجود مشکلات یک مدل حکمرانی ارائه می‌دهد که چالش اساسی آن‌ها است و آمریکایی‌ها عقیده دارند که سال ۲۰۲۴ برای آن‌ها سرنوشت ساز خواهد بود.

وی با اشاره به موضوع حوادث و اغتشاشات اخیر با موضوع زن و مسائل صنفی خاطرنشان کرد: دشمن یک تصویر بزرگ از مسئله زن ایجاد و بر آن موج سواری کرد، اما این توطئه شوم شکست خورد.

حجت الاسلام طائب با بیان اینکه دشمن می‌خواهد ایران حقیقی را به مجازی تبدیل کند، تأکید کرد: ایران حقیقی الگوی جدید دموکراسی در جهان شده و در حال قدرت گرفتن است و انقلاب اسلامی با وجود همه توطئه‌ها در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها