۴۴ سال افتخار/ فرماندار محمودآباد عنوان کرد؛

افتتاح بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر محمودآباد/ ۴۱ پروژه دولتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

«علیزاده» از افتتاح ۱۱۷ میلیارد و ۲۱ میلیون تومان پروژه دولتی در محمودآباد خبر داد و گفت: ۴۱ پروژه دولتی در دهه فجر افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ - 01February 2023

افتتاح بیش از ۱۱۷ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر محمودآباد/ ۴۱ پروژه دولتی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «روح‌الله علیزاده» فرماندار محمودآباد عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک ولادت امام جواد (ع) با اشاره به اینکه خبرنگاران زبان انقلاب هستند، اظهار داشت: ۴۴ سال پر افتخار پشت سر گذاشتیم در حالی دشمن همیشه درصدد تخریب در کشور است.

وی تصریح کرد: ارکان اصلی انقلاب رهبر معظم انقلاب، مردم و آموزه‌های دینی است، هر کجا مردم در صحنه بودند، انقلاب را پیروزمندانه‌تر دیدیم چراکه انقلاب اسلامی مردمی است.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه ۱۱ پروژه دولتی در این شهرستان افتتاح می‌شود، افزود: آب و فاضلاب دارای ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۴۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، بنیاد مسکن با مشارکت دهیاری‌ها دارای ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان، اداره برق دارای ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۲۸۷ میلیون تومان و جهاد کشاورزی دارای ۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۳۵۴ میلیون تومان است.

علیزاده ادامه داد: مخابرات شهرستان با ۴ پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان، راهداری دارای ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، دهیاری‌ها دارای ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، شهرداری محمودآباد دارای ۱۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک ۴۲ میلیارد و ۴۵ میلیون تومان، شرکت شهرک‌های صنعتی دارای ۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، بسیج سازندگی دارای یک پروژه با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و فرماندهی انتظامی دارای یک پروژه با اعتباری بالغ بر یک ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های دولتی قابل افتتاح محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۷ پروژه دولتی در دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: این پروژه‌ها با اعتبار ۸ میلیارد و ۹۵۴ میلیون تومان کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار محمودآباد خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها شامل احداث پست برق ۶۳ کیلو وات شهرک صنعتی و احداث خط انتقال ۲۳۰ گلیرد و خط انتقال گلیرد به شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۸۱۰ میلیارد تومان شرکت برق منطقه‌ای، احداث صنایع کارگاهی شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان، احداث مخزن زمینی ۵ هزار بتنی محمودآباد با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد تومان در حوزه آب و فاضلاب و احداث مخزن زمینی ۲ هزار بتنی سرخ‌رود با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان است.

علیزاده در پایان گفت: احداث فاز سوم کنار گذر شرقی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، احداث پل دهانه ۵ متری کوچه باران ۸ با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان و روکش آسفالت کوچه‌های بافت فسرده با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان و ۴۰۰ میلیون تومان شهرداری محمودآباد نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها