معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

مشارکت بانوان در حوزه تقریب بسیار چشمگیر است

«مسچی» به جایگاه بانوان در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: مشارکت بانوان که سهم ارزشمندی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند در برگزاری برنامه‌های حوزه تقریب هم بسیار چشمگیر است.
کد خبر: ۵۷۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 01February 2023

مشارکت بانوان در حوزه تقریب بسیار چشمگیر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محسن مسچی» معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز در همایش حجاب و عفاف فاطمی در سنندج اظهار داشت: پیشتازی کردستان در همه صحنه‌ها به ویژه فرهنگی نشان از سهم ویژه مردم استان در ارتقای فرهنگ اسلامی دارد.

وی به جایگاه بانوان در جامعه اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت بانوان که سهم ارزشمندی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند در برگزاری برنامه‌های حوزه تقریب هم بسیار چشمگیر است.

معاون امور ایران مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: گام‌های بلندی در شبکه‌سازی، شناسایی و معرفی استعدادها برای بهره برداری از ظرفیت ارزشمند بخش بانوان برداشته شده است.

مسچی حجاب را پرداختن به شخصیت و آراستگی زن مسلمان برشمرد و گفت: کردستان به قهرمانی، مهمانداری، مرزداری، شرافت، کرامت انسانی و خصایص اخلاقی برگزیده در جهان شهره است.

وی تاکید کرد: مجمع تقریب در حوزه وحدت اسلامی برنامه‌های ملی و بین‌المللی بسیاری دارد و همایش امروز در سنندج هم در همین راستا برگزار شد.

«عبدالله رشیدی‌پور» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان هم ضمن تبریک سالروز ورود امام(ره) به میهن اسلامی، گفت: امیدواریم همچنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری رهبر معظم انقلاب همچنان پابرجا و سربلند در همه مجامع اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: امروز جامعه اسلامی و کشورمان، بیش از ۴۴ سال گذشته به رهبر معظم انقلاب و رهبری توانمند ایشان نیازمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها