44 سال افتخار / استاندار استان گلستان خبر داد:

واگذاری بیش از ۹ هزار سند غصب شده پهلوی به مردم گلستان

«زنگانه» گفت: ۹ هزار و ۳۵۰ فقره اسناد واگذار شده است، املاک غصب شده به ارزش پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و به وسعت دو هزار و ۸۶۰ هکتار است و امیدواریم برای مردم استان گلستان مبارک و فرخنده باشد.
کد خبر: ۵۷۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۴ - 02February 2023

واگذاری نه هزار و 350 سند غصب شده پهلوی به مردم گلستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی محمد زنگانه» استاندار استان گلستان، امروز (پنجشنبه) در جلسه ویدئو کنفرانس با «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از اول انقلاب اسلامی تا به امروز، بیش از ۷۳ هزار فقره اسناد املاک غصب شده دوران پهلوی به ارزش بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و با مساحت بیش از ۳۳ هزار هکتار به مردم استان واگذار شده است.                                                

زنگانه با تاکید بر اهمیت مردمی بودن اقدامات در انقلاب اسلامی گفت: بیش از ۵۰ درصد واگذاری های اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی شامل نه هزار و ۳۵۰ فقره سند که امروز به مردم واگذار می شود به استان گلستان تعلق دارد و این نشان دهنده عمق ظلم و ستمی این خاندان به گلستانی ها دارد.

استاندار گلستان ادامه داد: ۹ هزار و ۳۵۰ فقره اسناد واگذار شده است، املاک غصب شده به ارزش پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و به وسعت دو هزار و ۸۶۰ هکتار است و امیدواریم برای مردم استان گلستان مبارک و فرخنده باشد.

استاندار گلستان افزود: ۹۳ درصد اسناد واگذار شده کاربری مسکونی و مابقی زراعی و باغی هستند و این نشان از توجه انقلاب اسلامی به مردم دارد.

وی ادامه داد: همراهی بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در نهضت ملی مسکن و واگذاری زمین جهت اجرای این پروژه عظیم بسیار ارزشمند است و خوشبختانه این بنیاد همراهی های بسیار مناسبی در پروژه‌های استان داشته است .

زنگانه تاکید کرد: انقلاب اسلامی، انقلابی خدا محور، ولایتمدار و با هدف خدمت رسانی به مردم بوده است و همواره تلاش شده، اقدامات مبتنی بر عدالت و منجر به توزیع عادلانه ثروت و موقعیت ها باشد.

وی یادآور شد: در سال گذشته هشت هزار و ۵۳۷ فقره سند در گلستان به مردم واگذار شد و وعده ما تقویت این اقدام در سطح استان بود که خوشبختانه امروز نه هزار و ۳۵۰ سند به شهروندان گلستانی واگذار گردید.

استاندار گلستان با اشاره به اهمیت واگذاری اسناد غصب شده توسط خاندان پهلوی از ایجاد قرارگاه واگذاری زمین بنیاد علوی در استان خبر داد و گفت: تلاش ما تسریع در واگذاری همه املاک غصب شده به مردم عزیز است و در این راه همه دلسوزان استانی همراهی لازم را خواهند داشت. 

در این مراسم تعدادی از اسناد به صورت نمادین با حضور استاندار گلستان، نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه نینوا و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی اعطا شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار