۴۴ سال افتخار/ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه‌/ شهدا محور اداره کشور هستند

«قاضی‌زاده هاشمی» با تأکید بر اینکه شهدا زنده‌اند و محور اداره این کشور هستند، گفت: هز زمانی که مشکلی برای کشور پیش می‌آید شهدا به میدان می‌آیند و آبی بر روی آتش هستند و مسائل مرتفع می‌شود که این نشان‌دهنده عظم و قدرت شهدا است.
کد خبر: ۵۷۰۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶ - 02February 2023

شهدا محور اداره کشور هستند/ ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه‌به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از بیرجند، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور شامگاه(پنجشنبه) در جشن پدران آسمانی و  یاد و خاطره شهدای انقلاب در بیرجند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات ارزشمندشان شهید را قله‌ای نورانی توصیف کرده‌اند که باید به دامنه‌های این قله هم توجه شود.

قاضی‌زاده هاشمی بیان داشت: شهادت قله سعادت برای بشر است زیرا همه انسان‌ها دیر یا زود خواهند رفت و مرگ در اختیار ما نیست اما این شهدا بودند که نوع مرگ، زیبایی و عاشقانه بودن آن را خودشان انتخاب می‌کنند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با تأکید بر اینکه جوانانی که در سال‌های دفاع مقدس حضور یافتند پرورش یافته در دامن اولیای خدا هستند، افزود: آن‌ها اهل تردید نبودند و بصیرت داشتند و با تشخیص به موقع و عمل به وظیفه خود پرچمی را که بعد از ۱۴۰۰ سال امام (ره) به اهتزاز در آورد برافراشته نگاه داشتند.

قاضی‌زاده هاشمی با تأکید بر اینکه شهدا زنده‌اند و محور اداره این کشور هستند، تبیین کرد: هز زمانی که مشکلی برای کشور پیش می‌آید شهدا به میدان می‌آیند و آبی بر روی آتش هستند و مسائل مرتفع می‌شود که این نشان‌دهنده عظم و قدرت شهدا است.

وی اضافه کرد: شهدا ذوب در خداوند بودند و در عمل آنچه خدا از آن‌ها می‌خواسته و مایه رضایت خداوند بوده را محقق کردند خداوند هم آن‌ها را مایه رضایت خلق و محب بین مردم قرار داده است لذا باید در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم و عامل به آن چیزی باشیم که شهدا از ما خواسته‌اند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حیات و زندگی واقعی را متبلور در وجود شهدا دانست و خاطرنشان کرد: هیچ شخصیتی مانند شهدا و انبیای الهی خاص در قرآن ذکر نشده است لذا در هر دوره‌ای مجاهدان فی سبیل‌الله هستند و این مهم محدود به قوم، قبیله، سن، ملیت، نژاد و مذهب نیست و محدود نیستند مربوط به یک ملیت و نژاد و قومیت و حتی مذهبی و دین نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها