حضور ۸ وزیر در کمیسیون‌های تخصصی مجلس

۸ وزیر دولت در هفته آتی با حضور در کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، پاسخگوی نمایندگان بوده و گزارشاتی را ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۵۷۱۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷ - 03February 2023

حضور ۸ وزیر در کمیسیون‌های تخصصی مجلسبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، جلسات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی، هفته آینده در روز‌های یکشنبه تا پنجشنبه برگزار می‌شود.

کمیسیون اصل نود، روز دوشنبه میزبان وزیر راه و شهرسازی خواهد بود تا در خصوص سامانه ملی املاک و اسکان و همچنین ایمنی حمل‌و‌نقل و جاده‌ها به بحث و بررسی بنشینند.

همچنین، کمیسیون آموزش در جلسه روز دوشنبه میزبان وزیر آموزش و پرورش خواهد بود تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

وزرای نیرو و جهاد کشاورزی نیز دوشنبه به کمیسیون اجتماعی می‌روند تا پاسخگوی سوالات نمایندگان در حوزه‌های مربوط به خود باشند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز، پویایی شناسی چالش‌های حکمرانی در کشور را در جلسه روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی مطرح خواهد کرد.

اعضای کمیسیون امورداخلی و شورا‌های مجلس نیز روز دوشنبه به بررسی نهایی طرح افزایش تعداد نمایندگان می‌پردازند.

همچنین وزیر نفت، مهمان جلسه روز دوشنبه کمیسیون انرژی خواهد بود تا به سوالات نمایندگان پاسخ دهد.

همچنین کمیسیون صنایع، روز یکشنبه میزبان مدیران عامل ایران خودرو و سایپا و جمعی از مدیران شهرداری، جهت بررسی موضوعات مرتبط خواهد بود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در جلسه روز سه شنبه کمیسیون عمران، گزارشی از عدم تحقق خرید ماشین آلات راهداری و همچنین عرضه مصالح ساختمانی (سیمان و فولاد) ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار