معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش:

دشمن با دروغ‌پردازی به دنبال ناامیدی مردم است

امیر شرفی گفت: دشمن به دنبال شایعه‌پراکندگی، دروغ‌پردازی و رواج ناامیدی در بین مردم است؛ لذا باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.
کد خبر: ۵۷۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳ - 03February 2023

دشمن با دروغ پردازی به دنبال ناامیدی مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث شرفی» معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در چهارمین همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به وقایع انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمنان همیشه به فکر جلوگیری از پیشرفت و حرکت انقلاب اسلامی بودند.

امیر شرفی ادامه داد: دشمنان به دنبال گسترش ناامیدی در بین مردم هستند تا ما را از مسیر خود بازدارند، اما به فضل الهی هدایت‌های امام خامنه‌ای برگرفته از هدایت‌های امام عصر (عج)، ما را به سر منشاء مقصود رسانده است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش افزود: فرمانده معظم کل قوا این روز‌ها را پیش بینی می‌کردند که دشمن آرام و ساکت نمی‌ماند و آن‌ها به دنبال یک هدف کوچک نبوده و از زمان پیروی انقلاب اسلامی به دنبال منافع نامشروع نظام سلطه هستند.

امیر شرفی یادآور شد: ما با خدا معامله می‌کنیم و برای احکام الهی خطوط قرمز برای خودمان مشخص کردیم که با منافع نامشروع دشمنان ناهمگون است. دشمنان دسته‌های زیادی را ایجاد و سعی کردند با دل بستن به برخی دولت‌های مرتجع اهداف آن‌ها را تامین کنند و سپس ضد انقلاب را وارد عمل کرده و جنگ تحمیلی را ایجاد کردند و به فضل الهی نتیجه نگرفتند.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس موج عظیم مردم عزیزمان با اشتیاق و با اشاره امام راحل به جبهه‌ها رفتند و برای رفتن به جبهه‌ها سبقت می‌گرفتند و امروز عزت انقلاب اسلامی در گرو این فداکاری‌ها بوده در دنیا مثال زدنی است.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: دشمنان در سوریه و عراق داعش را به راه انداختند و بلافاصله جوانان حزب الهی با بصیرت به مقابله با تروریست‌ها شتافتند و به فضل الهی داعش را نابود و بساط تکفیری‌ها را برچیدند.

امیر شرفی درباره تحریف واقعیت‌ها توسط دشمنان گفت: کشور ما سرشار از امکانات و برکات بوده و پیشرفت‌ها را مقایسه کنید. دشمنان به دنبال تحریف واقعیت‌ها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هدف نهایی بیانیه گام دوم رسیدن به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) است.

امیر شرفی به توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال شایعه پراکندگی و دروغ پردازی و ناامیدی در بین مردم است و باید مراقب توطئه‌های دشمنان باشیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار