معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

رویکرد دشمنان تهاجم گسترده رسانه‌ای است/ جهاد تبیین مؤثرترین راه حفظ و تداوم انقلاب است

امیر اکرمی‌نیا با بیان اینکه رویکرد دشمنان تهاجم گسترده رسانه‌ای است، گفت: جهاد تبیین موثرترین راه برای حفظ و تداوم انقلاب است.
کد خبر: ۵۷۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶ - 03February 2023

رویکرد دشمنان تهاجم گسترده رسانه‌ای است/ جهاد تبیین مؤثرترین راه حفظ و تداوم انقلاب استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «محمد اکرمی‌نیا» معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در چهارمین همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که در دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در مقطع فعلی به دلیل تاکید بر جهاد تبیین از اهمیت زیادی برخوردار است.

امیر اکرمی‌نیا با بیان اینکه باید به دستاورد‌ها انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای شود، افزود: باید تاریخ سیاسی معاصر را بازخوانی کنیم تا پیشرفت‌های مادی و معنوی و موقعیت فعلی ایران اسلامی بهتر نمایان شود.

وی درباره علت عدم موفقیت غرب در جلوگیری از وقوع انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی برای غرب و نظام طاغوت غیر منتظره بود، شاه در داخل سرگرم عیش و نوش، بلند پروازی‌ها و جاه طلبی‌های خود بود و رئیس جمهور آمریکا ۹ روز قبل از قیام ۱۹ دی مردم قم ایران را جزیره ثبات غرب در منطقه پر آشوب خاورمیانه معرفی نموده بود.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش درباره تاثیر انقلاب اسلامی بر اندیشه‌های سیاسی معاصر افزود: اندیشه کمونیسم و لیبرالیسم هیچ جایگاهی برای حضور دین در عرصه سیاست و اجتماع قائل نبودند. انقلاب اسلامی خط بطلانی بر این دو اندیشه کشید و نشان داد که دین اسلام می‌تواند موتور محرکه تحولات اجتماعی شود و حکومتی تاسیس کند که در آن، سیاست و دیانت منطبق است.

امیر اکرمی‌نیا گفت: به رغم دشمنی‌های زیاد در طول ۴۴ سال گذشته، در مقابل توطئه‌های سیاسی و تجزیه طلبی‌ها پیروز شدیم و در برابر تحریم‌ها و تهاجم فرهنگی و فتنه‌های داخلی و راهبرد فشار حداکثری مقاومت کردیم و به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند مانده و مرز بندی با دشمن را حفظ کردیم. علاوه بر این فناوری‌های نوین به رتبه‌های برتر دست پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی بلوک بندی قدرت جهانی را تغییر داده است، ادامه داد: ایران اسلامی از متحدان خود در منطقه دفاع کرده و با شجاعت در برابر زورگویان عالم ایستاده است. توانسته ایم الگوی نوین دفاع منطقه‌ای را طراحی و اجرا کنیم و بازدارندگی برای کشور ایجاد نماییم به گونه‌ای که دشمنان جرات تعرض به ایران را ندارند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه انقلاب اسلامی چالش‌ها را تغییر داده است، یادآور شد: امروز جبهه درگیری ما با غرب در کنار مرز‌های رژیم غاصب صهیونیستی است و آمریکا در منطقه حضور تعیین کننده ندارد.

امیر اکرمی‌نیا درباره چشم انداز انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در حال دولت سازی و بعد از آن ساخت جامعه اسلامی هستیم تا تمدن نوین اسلامی را ایجاد و زمینه ساز ظهور امام عصر (عج) باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه دشمن با اقدامات نرم رسانه‌ای می‌خواهد هویت ما را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: رویکرد دشمنان تهاجم گسترده رسانه‌ای است و راهکار ما هم باید نرم و از نوع جهاد تبیین باشد. در این زمینه لازم است تفکر انقلابی گری را تقویت کنیم.

وی با بیان اینکه با جهاد تبیین می‌توانیم انقلاب را حفظ کنیم، یادآور شد: همه باید در جهاد تبیین نقش داشته باشیم. آرزو و آمال همه انبیا و اولیا الهی تاسیس یک حکومت دینی بوده و حالا این حکومت تأسیس شده و به امانت دست ما سپرده شده است. همه ما وظیفه و مسئولیت داریم تا از نظام اسلام دفاع کنیم.

امیر اکرمی‌نیا درباره ریشه‌های دشمنی‌های آمریکا گفت: دشمنی‌های آمریکا به قبل از انقلاب بر می‌گردد و کودتای‌های سوم اسفند سال ۲۹ و ۲۸ مرداد سال ۳۲ که آمریکا و انگلیس یک فرد دیکتاتور را در ایران حاکم کردند و یک دولت ملی گرا را سرنگون کردند نمونه‌هایی از خصومت این کشور‌ها با ملت ایران است. وی افزود هدف نهایی دشمن، صرفا ساقط کردن نظام اسلامی نیست بلکه تجزیه ایران هدف نهایی و کلان دشمن است.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: مشکلات موجود قابل حل است و دولت سیزدهم اقدامات خوبی در جهت خنثی سازی تحریم‌ها انجام داده و روابط با شرق و همسایگان مورد توجه قرار گرفته و توسعه پیدا کرده است. بدون تردید دشمن در توطئه اخیر هم شکست خورده و ناچار به بازگشت به میز مذاکره و رعایت حقوق ملت ایران خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار