رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

خانواده شهدا پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه هستند

سردار کریمی با بیان اینکه خانواده شهدا پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه هستند، گفت: ادامه راه و هدف شهدا می‌بايست در رأس همه امور قرار گيرد و پاسداری از دستاوردهای آنان يک تکليف الهی است.
کد خبر: ۵۷۱۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۵ - 04February 2023

خانواده شهدا پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه هستندسردار «مجید کریمی» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با تاکید بر زنده نگه‌داشتن نام و خاطره شهداء اظهار داشت: ما بايد يادمان نرود که اگر امروز اين گونه در جهان سرآمد هستيم به خاطر رشادت‌های جوانان کشورمان هست که با تقديم جان خود برای ما به ارمغان آوردند.

سردار کریمی با بیان اینکه شهدا انسان‌های كامل، سند افتخار، پايه گذار امنيت و عزت كشور هستند، گفت: شهداء در محضر خداوند متعال، اجر و جايگاهی والا دارند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در خصوص خانواده شهدا افزود: خانواده معظم شهدا در جامعه اسلامی از جايگاه ويژه‌ای برخوردار هستند چون با تقديم جوانان برومند خود دين خود را به اسلام ادا كرده اند.

وی خاطرنشان کرد: شهادت در راه خدا هديه الهی است که نصيب بندگان خاص خداوند می‌شود که این شهیدان لايق اين هديه الهی بوده و دعوت حق را لبيک گفته اند.

سردار کریمی با اشاره به اينکه شهيدان با نثار خون خود انقلاب ما را بيمه کرده‌اند و تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه‌ای به آرمان های والای اسلامی ما وارد نخواهد شد، گفت‌: شهيدان هميشه مورد عنايت ويژه خداوند متعال هستند و نام و ياد اين مردان بی ادعا در آسمان ها همچون ستارگان درخشان است.

وی گفت: خانواده شهدا پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه هستند و ادامه راه و هدف شهداء می‌بايست در رأس همه امور قرار گيرد و پاسداری از دستاوردهای آنان يک تکليف الهی است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها