فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خبر داد؛

شناسایی و کشف دو محموله قاچاق در پوشش تیپاکس در شهرستان بندرعباس

سرهنگ «دولتیاری» از شناسایی و کشف دو محموله قاچاق در پوشش تیپاکس در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۵۷۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ - 03February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، سرهنگ «تیمور دولتیاری» فرمانده انتظامی بندرعباس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه بازرسی شهید میرزایی شهرستان بندرعباس شب گذشته حین کنترل خودروهای عبوری محور بندرعباس به سیرجان به دو دستگاه کامیون حامل محموله پستی تیپاکس مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: ماموران خودروها را متوقف که در بررسی های فنی صورت گرفته مشخص شد حامل بار قاچاق می باشند که در بازرسی دقیق از خودروها 4 هزارو 570 جفت انواع کفش، 27 دستگاه جاروبرقی، 144 قوطی شیر خشک ، 600 ثوب انواع البسه و پوشاک، 96 دستگاه اسپیکر و 40 دستگاه جارو برقی کشف و ضبط کردند.  

این مسئول انتظامی، ارزش این محموله قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی 60 میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد:در این رابطه 2 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس پدیده قاچاق برای استان و کشور را تهدید اقتصادی بزرگی دانسته و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت مجرمانه قاچاقچیان و افراد سودجو و قانون گریز از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110، نیروی انتظامی را در امر مبارزه جدی و قاطعانه با این پدیده شوم یاری دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار