فرمانده خراسانی دفاع مقدس:

غیرت دینی مردم ایران، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

سردار «احمدی» گفت: غیرت دینی از عواملی بود که در دفاع مقدس و بعد از آن و در تداوم انقلاب اسلامی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.
کد خبر: ۵۷۱۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲ - 03February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس، از تربت جام، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، یادواره ۲۱ شهید روستای مومن‌آباد از توابع شهرستان تربت جام با حضور مسئولین محلی، خانواده شهدا، ایثارگران و قشرهای مختلف مردم در مسجد جامع این روستا برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم «غلامرضا احمدی» از فرماندهانی خراسانی دفاع مقدس در این مراسم اظهارداشت: حوادث سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی نباید در گذرزمان نباید دچار فراموشی شود بلکه این حوادث باید به‌صورت مستمر بازخوانی شوند که تحقق این مهم همواره بیداری غیرت دینی مردم را به‌همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه غیرت دینی مردم انقلابی ایران در دوران دفاع مقدس ظهور و بروز کرد، افزود: غیرت دینی از عواملی بود که در دفاع مقدس و بعد از آن و در تداوم انقلاب اسلامی، تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

فرمانده پیشین سپاه امام رضا علیه‌السلام ادامه داد: کشورهای جهان با همه اختلافاتی که با هم داشتند در جنگ‌ تحمیلی برای نابودی انقلاب اسلامی با هم متحد شدند.

احمدی با اشاره به اینکه نباید بگذاریم حوادث دفاع مقدس از ذهن مردم پاک شود خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان باید به اخلاص، ولایت‌پذیری شهدا، بویژه سردار دلها اقتدا کنند و اگر شخصیت آن‌ها بر مبنای شخصیت شهدا شکل بگیرد هر یک از آن‌ها قاسم سلیمانی خواهند شد.

این فرمانده خراسانی دفاع مقدس با تأکید بر مطالعه وصیت‌نامه و زندگینانه شهیدان و عمل به توصیه‌ها آن‌ها بیان داشت: ۹۵ درصد شهدا در وصایای خود بر پاسداری و صیانت از جمهوری اسلامی و پشتیبانی از فرامین امامین انقلاب تأکید دارند.

وی گفت: دشمنان بمباران رسانه‌ای را از طریق شبکه‌های مجازی بر علیه نظام مقدس اسلامی آغاز کردند؛ بر همین اساس همه مکلف هستیم دستاوردهای نظام مقدس اسلامی را در طول ۴۴ سال حیات انقلاب اسلامی به دست آمده را برای مردم تبیین و پیام شهدا را نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها