محفل شعر شاعران در قزوین برگزار ‌شد

در راستای برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، محفل شعر شاعران با حضور شعرای بین‌المللی و ملی در حسینیه امینی‌های قزوین برگزار ‌شد.
کد خبر: ۵۷۱۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ - 03February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، در راستای برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار، محفل شعر شاعران با حضور جمعی از شاعران بین‌المللی، ملی و استانی در حسینیه امینی‌های قزوین برگزار ‌شد.

این برنامه با حضور «فرهاد مختاری» مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران، «سمیه اسمعیلی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و شاعران برجسته کشوری از جمله «علیرضا قزوه» دبیر بخش بین‌الملل و «مصطفی محدثی‌خراسانی» برگزار شد.

همچنین در این برنامه، شاعران کشورهای هندوستان، پاکستان، تاجیکستان و ازبکستان حضور داشتند و در کنار شاعران برجسته کشوری به شعرخوانی پرداختند.

«علیرضا قزوه» دبیر بخش بین‌الملل در حاشیه این برنامه اظهار داشت: برگزاری هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار را بنیاد شهید و امور ایثارگران برعهده دارد که برنامه‌های جانبی آن با کیفیت مطلوبی در حال اجرا است.

دبیر بخش بین‌الملل هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار افزود: این کنگره در بخش‌های مختلفی از جمله بین‌الملل برگزار می‌شود که امروز در محفل شعر شاعران ۶ شاعر از ۵ کشور فارسی زبان حضور داشتند و به شعرخوانی پرداختند.

وی ادامه داد: امیدواریم بخش بین‌الملل همواره در کنگره بین‌المللی شعر ایثار گنجانده شود و هر ساله نسبت به سال‌های گذشته، این بخش تقویت شود‌.

قزوه در پایان از زحمات مسئولان دبیرخانه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار و همچنین مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین قدردانی کرد‌.

استان قزوین در نهم اسفند ماه سال جاری میزبان مراسم اختتامیه هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها