۴۴ سال افتخار/

استاندار گلستان با فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد

«علی محد زنگانه» استاندار استان گلستان با سردار «علیرضا تنگسری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۵۷۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ - 03February 2023

استاندار گلستان با فرمانده نیروی دریای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از گرگان، «علی محد زنگانه» استاندار استان گلستان، صبح امروز با سردار «علیرضا تنگسری» فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

زنگانه در این دیدار اظهار داشت: درایت امام خمینی(ره) در تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقدامی ارزشمند و با اهمیت بود که امروز اهمیت وجود سپاه بر همگان مشخص است.

وی اضافه کرد: هوشمندی و زکاوت امام خمینی(ره) در حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان انقلابی مردمی و با همیت بسیار ستودنی و قابل تامل است.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: امروز سپاه تنها یک نهاد نظامی نیست بلکه در ابعاد مختلف جزء نهادهای تاثیرگذار مردمی و ریشه‌دار انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

زنگانه گفت: لایه‌های مردمی سپاه زمانی مشخص می‌شود که در تمام حوادث و مشکلات مردم، این نهاد مقدس به عنوان نخستین نهاد حاضر در میدان است و همیشه پاسداران انقلاب اسلامی سعی بر آن داشتند از خودگذشتگی کنند تا مردم در آرامش و آسایش باشند.

وی در پایان بیان کرد: همه ما افتخار می‌کنیم که سپاهی هستیم و تلاش ما بر این است بتوانیم در هر سنگری که هستیم از این نظام و انقلاب و آرمان‌های شهداء و امام شهداء دفاع کنیم.

انتهای پیام / 

 

نظر شما
پربیننده ها