۴۴ سال افتخار/ استاندار همدان:

نظام جمهوری اسلامی بدون وابستگی، استقلال خود را حفظ کرد

«قاسمی فرزاد» گفت: رژیم ستم‌شاهی وابسته به غرب بود، در صورتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون وابستگی به غرب و شرق، استقلال خود را حفظ کرد و روی پای خود ایستاد. 
کد خبر: ۵۷۱۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶ - 04February 2023

استانداربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (شنبه) در مراسم افتتاح کارخانه تولید لوله تک‌جداره پلی اتیلن شهرستان نهاوند، اظهار داشت: رژیم ستم‌شاهی وابسته به غرب بود، در صورتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون وابستگی به غرب و شرق، استقلال خود را حفظ کرد و روی پای خود ایستاد. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه اگر پروژه‌ای یا طرحی در گوشه‌ای از ایران اسلامی به ثمر می‌رسد، حاصل تلاش فرزندان این سرزمین است، افزود: دولت سیزدهم از تمام توان و ظرفیت خود برای عمران و آبادانی هرچه بیشتر کشور استفاده کرده است. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در عرصه‌های اقتصادی، کشاورزی، صنعتی و گردشگری در حال تلاش است، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۹ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید بازگردانده شده است. 

وی خاطرنشان کرد: برخی از روی غفلت و عمد سعی می‌کنند تا در اقدامات دولت شبهه ایجاد کنند. شبهه افکنی یکی از ابزار‌هایی است که دشمن قصد دارد از طریق آن مردم ایران اسلامی را مایوس کند. 

استاندار همدان ادامه داد: ۹۵۶ پروژه در ایام‌الله دهه مبارک فجر در استان مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفته است. این در حالی است که برخی این پروژه‌ها و میزان اشتغال‌زایی آن‌ها را با ایجاد شبهه زیر سوال می‌برند. 

وی با تاکید بر اینکه باید با تمام توان در راستای امید آفرینی مردم تلاش کنیم، یادآور شد: اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی گواهی دادند که دولت مردمی و انقلابی سیزدهم در حال تلاش و خدمت به مردم است. 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مدیران استانی باید تلاش‌ها و خدمات دولت سیزدهم را تبیین کنند تا مردم از آن‌ها اطلاع پیدا کنند، گفت: مجموعه اداره کل صمت تلاش‌های زیادی برای توسعه صنعت و به چرخه تولید برگرداندن صنایع تعطیل انجام داده‌اند که قابل تقدیر است. 

وی متذکر شد: امروز شهرک‌های صنعتی استان در حال تکمیل شدن است و مجموعه مدیریتی در تلاش است که آن را بیش از پیش توسعه دهد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها