فرماندار شهرستان رشت خبر داد؛

افتتاح ۳۳ طرح عام‌المنفعه در کوچصفهان رشت

«امام‌پناهی» گفت: در بخش کوچصفهان، ۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۵۷۱۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۴ - 05February 2023

33 طرح عام‌المنفعه در کوچصفهان رشت افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «حمیدرضا امام‌پناهی» فرماندار شهرستان رشت امروز در حاشیه افتتاح ۳۳ طرح عمرانی در بخش کوچصفهان با اشاره به اهتمام دولت سیزدهم برای بهبود زیرساخت‌ها، محرومیت‌زدایی و افزایش رفاه اظهار داشت: امروز در بخش کوچصفهان، ۳۳ طرح در حوزه‌های مختلف با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

امام‌پناهی میزان بهره‌مندی مردم از امکانات گاز شهری و روستایی، انرژی برق، آب آشامیدنی و سایر امکانات در دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: پس از انقلاب اسلامی، اقدامات خوبی در حوزه برخورداری مردم از امکانات و تقویت زیرساخت‌ها انجام شده است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حجم توطئه‌های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: با رهبری امامین انقلاب، اراده مردم، دعای خیر مستضعفان جهان و خون پاک شهیدان همچنان افتخار زندگی در نظام اسلامی را داریم و برخلاف خواسته دشمنان برای ادامه مسیر توسعه و حق‌طلبی مصمم هستیم.

وی همچنین در مراسم افتتاح پروژه‌های عمران شهری که به همت شهرداری لولمان به مرحله بهره‌برداری رسیده است اظهار داشت: مردم پشتوانه قابل اتکاء نظام در حل مسائل بوده و هستند.

فرماندار شهرستان رشت، حمایت‌های متعهدانه مردم از نظام اسلامی را عامل ناتوانی دشمنان در جلوگیری از پیشرفت و توسعه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: خدمت بی‌منت به مردم از رسالت مهم و حتمی مسئولان است.

همچنین در راستای تکریم خانواده‌های شهدا، امروز پروژه آسفالت معابر روستای فشتم به دست مادر شهید والامقام سید ابراهیم حسینی افتتاح شد و در طرح دیگر با هدف سپاسگزاری از مدافعان امنیت، بهره‌برداری از پروژه متمرکز حوزه انرژی به دست یکی از پرسنل فراجا انجام شد.

در ادامه افتتاح پروژه‌های مهم استانی، امروز مرکز جامع خدمات سلامت روستایی دهستان خوشابر شهرستان رضوانشهر با حضور استاندار گیلان و با اعتبار حدود ۴ میلیارد تومان و در ساختمانی به متراژ ۴۷۵ مترمربع افتتاح به بهره‌برداری رسید.

برای احداث مرکز جامع خدمات سلامت خوشابر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در ساخت و ۳۵۰ میلیون تومان نیز در تجهیز هزینه شده است.

مرکز جامع خدمات سلامت خوشابر دو مرکز بهداشت گالش‌خیل و شانکاور را تحت پوشش دارد و متشکل از پزشک خانواده، ماما، تزریقات و بهداشت خانواده است.

همچنین امروز سه واحد آموزشی در شهرستان رضوانشهر و ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در شهرستان ماسال نیز با حضور نماینده عالی دولت در استان گیلان افتتاح شد.

افتتاح سه واحد آموزشی شامل ۱۲ کلاس درس با زیربنای ۷۰۸ مترمربع با صرف اعتبار ۸۸ میلیارد ریال در ماسال جزو دیگر طرح‌های افتتاح شده امروز در گیلان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار