استاندار همدان:

انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بود

«قاسمی فرزاد» گفت: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بود چون نگاه حضرت امام خمینی (ره) به امور، نگاهی فرهنگی بود و در ادامه آن نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به فرهنگ و دانش دارند.
کد خبر: ۵۷۱۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ - 05February 2023

انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان،  «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (یکشنبه) در جریان سفر خود به شهرستان اسدآباد، ضمن افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر بومی‌سازی علوم انسانی تاکید داشته و دارند. دانشگاه‌های ما، باید منطبق بر فرهنگ، دیدگاه‌ و اعتقادات خودمان باشد.

قاسمی فرزاد افزود: رشد و پیشرفت‌های علم و دانش در تراز بین‌المللی، نتیجه اعتقادات فکری و دینی ما به ویژه امامین انقلاب اسلامی به فرهنگ و دانش است.

استاندار همدان با بیان اینکه در پروژه‌های سفر رئیس جمهور به استان، برای مجموعه‌ دانشگاه‌های استان اعتبارات خوبی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: به جهت اهمیت علم و دانش، امروز در دانشگاه بیدارگر مشرق‌زمین، سید جمال‌الدین اسدآبادی حاضر شدیم. 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، یک انقلاب فرهنگی بود چون نگاه حضرت امام خمینی (ره) به امور، نگاهی فرهنگی بود و در ادامه آن نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به فرهنگ و دانش دارند. 

استاندار همدان متذکر شد: دشمنان این انقلاب، چون از طریق جنگ نظامی شکست خوردند، حال در تلاشند تا از راه فرهنگی نفوذ کنند؛ بنابراین توجه به این حوزه ضرورت دارد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها