۴۴ سال افتخار/ مدیرکل امور بانوان استانداری همدان خبر داد؛

برگزاری اجتماع «دختران زینبی» در همدان

«ستاری نوید» از برگزاری اجتماع «دختران زینبی» طی ایام الله دهه فجر در همدان خبر داد و گفت: در این ایام ۱۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶ - 05February 2023

برگزاری اجتماع «دختران زینبی» در همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «فاطمه ستاری نوید» مدیرکل امور بانوان استانداری همدان ظهر امروز (یکشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت کمیته زنان و خانواده استانداری همدان طی دهه فجر امسال اظهار داشت: دهه فجر امسال تقریبا ۱۰۰ عنوان برنامه در استان توسط این کمیته برگزار می‌شود.

ستاری نوید خاطرنشان کرد: عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با علما، بزرگان، پیشکسوتان و ائمه جمعه، افتتاح بازارچه‌ها، برگزاری نمایشگاه‌ مدرسه و انقلاب و نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی ـ اقتصادی، برگزاری برنامه‌‌های فرهنگی، جشن‌ها و پنل‌های علمی از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال است.

مدیرکل امور بانوان استانداری همدان بیان داشت: برگزاری نشست‌های گفتمان‌ساز، معرفی الگوهای برتر، تبیین دستاوردهای انقلاب در حوزه زنان و خانواده ، پیشرانی زنان در انقلاب اسلامی در برنامه دهه فجر امسال است.

وی از برگزاری اجتماع دختران زینبی خبر داد و افزود: برگزاری نهضت پیشرفت بانوان، «روایتگری جهاد تبیین»، مسابقات فرهنگی ـ ورزشی، هنری در قالب‌های متعدد، برپایی میز خدمت با رویکرد فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، جشن عبادت برای دختران و اهدا جوایز به مادران دارای سه فرزند از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری همدان به برگزاری طرح «حال خوب مادری» با حضور مادران و برگزاری جشن‌هایی فاخر برای آنها در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت پرشور قشر عظیم زنان استان در امر برنامه‌ریزی و برگزاری هر چه باشکوه طرح مناسبت های ملی، انقلابی و آیین بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی و نیز آشناسازی هرچه بیشتر آنان با دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان و معرفی الگوی زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی سوم مدنظر است.

وی فراهم‌سازی زمینه مشارکت و حضور فعالانه زنان در برگزاری مناسبتها و نیز تبیین نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی را مهم برشمرد و گفت: تبیین دستاوردهای علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری و ... زنان پس از انقلاب اسلامی در این ایام حائز اهمیت است.

ستاری نوید به بهره مندی از ظرفیت تشکل‌های دولتی و غیر دولتی مرتبط با حوزه زنان و خانواده اشاره کرد و افزود: انجام هماهنگی در جهت استفاده از توانمندی علمی، هنری و فرهنگی زنان به منظور نمایش خلاقیت‌های آنان و دستاوردهای انقلاب اسلامی، تدوین و اجرای برنامه‌های مناسب به منظور آشنایی هرچه بیشتر زنان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه زنان از جمله موضوعات مورد توجه است.

وی در پایان متذکر شد: معرفی و تجلیل از زنان تاثیر‌گذار در عرصه‌های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری، ورزشی و سازندگی استان و بهره‌مندی از استطاعت‌ های هنری زنان استان در جهت نشاط آفرینی و امید افزایی مناسبت‌ها مدنظر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار