۴۴ سال افتخار/ مسئول بسیج هنرمندان مازندران خبر داد؛

برگزاری محفل شعر «تا پای جان برای ایران» در نوشهر/ نمایش «بیدرکجایان» به جشنواره فجر راه یافت

«هراسانی» از برگزاری محفل شعر «تا پای جان برای ایران» در شهرستان نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹ - 05February 2023

برگزاری محفل شعر «تا پای جان برای ایران» / نمایش «بیدرکجایان» به جشنواره فجر راه یافت«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و میلاد امام علی (ع) اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی از سوی این سازمان در سطح استان در حال برگزاری است.

هراسانی از برگزاری محفل شعر «تا پای جان برای ایران» خبر داد و افزود: این مراسم دوشنبه ۱۷ بهمن ساعت ۱۵ همزمان با سالروز وفات حضرت زینب (س) در شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج هنرمندان مازندران ادامه داد: این برنامه به همت سازمان بسیج هنرمندان استان و با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، سازمان بسیج مداحان استان، سپاه ناحیه نوشهر و اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نوشهر با حضور شاعران برتر استان برگزار خواهد شد.

این مسئول همچنین از درخشش نمایش «بیدرکجایان» نویسندگی و کارگردانی «سجاد بحری» در جشنواره فجر خبر داد و گفت: این نمایش که تولیدی سازمان بسیج هنرمندان مازندران است در مرحله کشوری جشنواره بسیج ۴ تندیس بهترین بازیگر، بهترین کارگردان، بهترین نویسنده و بهترین طراحی صحنه را از آن خود کرد و به جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافت.

وی افزود: همچنین «سجاد بحری» فرزند برومند شهید بحری از تنکابن با نمایش «بیدرکجایان» ضمن نامزدی در3 بخش بهترین بازیگری، بهترین کارگردانی و بهترین نویسنده، توانست عنوان سوم بازیگری را درجشنواره بین المللی فجر از آن خود کند.

این مسئول با اشاره به اینکه این سازمان حمایت‌های ویژه‌ای از نمایش «بیدرکجایان» بعمل آورد، بیان کرد: این در حالیست که از آغاز تاسیس سازمان بسیج هنرمندان در استان برای اولین بار است که با ۳ نماینده هم در بخش خیابانی و هم صحنه‌ای جشنواره شرکت کردیم و تنها سازمان در سطح کشور بودیم که در فجر نماینده داشتیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار