۴۴ سال افتخار/ امام جمعه تربت جام:

راهبرد رسانه‌ای دشمن تطهیر رژیم پهلوی است

حجت‌الاسلام «اسلامی» گفت: مهمترین حربه‌ رسانه‌ای دشمن، بزک کردن حکومت پهلوی با موج‌سواری بر مشکلات اقتصادی مردم است که چهره خبیث‌ترین دوران حکمرانی معاصر ایران را چهره مترقی و پیشرفته نشان دهند و تصویرسازی دروغی از یکصد ساله تاریخ معاصر نشان دهند.
کد خبر: ۵۷۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ - 05February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی یادواره سرداران «ابراهیم شریفی»، «حسین‌‌بخش قنبری» و ۱۵ شهید روستای قلعه سرخ تربت جام با حضور حجت‌الاسلام «حسین اسلامی» امام جمعه تربت حام، مسوولین محلی، خانواده شهدا و قشرهای مختلف مردم در مسجد روستای قلعه سرخ برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسلامی در این یادواره با گرامیداشت دهه فجر و فجرآفرینان اظهارداشت: یکی از حربه‌های دشمنان و شیاطین که توان مقاومت در مقابل جبهه حق را نداشته باشند دست به حربه کثیف، نیرنگ می‌زنند.

وی گفت: مهمترین حربه‌ رسانه‌ای دشمن، بزک کردن حکومت پهلوی با موج‌سواری بر مشکلات اقتصادی مردم است که چهره خبیث‌ترین دوران حکمرانی معاصر ایران را چهره مترقی و پیشرفته نشان دهند و تصویرسازی دروغی از یکصد ساله تاریخ معاصر نشان دهند و جوانان را که اهل مطالعه نیستند و تنها منبع اطلاعاتی آنان فضای مجازی است این سیاه‌نمایی‌ها را باور می‌کنند.

امام جمعه تربت جام با مقایسه وضعیت مردم در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ادامه داد: در قبل از انقلاب حکومت پدر و پسر دیکتاتوری بود و مردم‌ در تصمیم‌گیری حکومت هیچ جایگاهی نداشتند و منتقدین حکومت کشته و به خاک و خون کشیده می‌شدند. در آن دوران مستشاران آمریکایی و انگلیسی به مردم ایران حکمرانی داشتند و ملت ایران را وحشی قلمداد می‌کردند وحق توحش می‌گرفتند.


اسلامی سیاست آمریکا علیه ایران را تحقیرآمیز دانست و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی در پیچ تاریخی برای رسیدن به قله نزدیک است و در نقطه و لحظات پیروزی قرار دارد.

امام جمعه تربت جام با بیان اینکه دشمن کارآمدی نظام را هدف قرار داده است یادآورشد: با همه مشکلات اقتصادی و معیشتی روند پیشرفت‌های چشمگیری صورت گرفته و باهمگرایی و کار جهادی مدیران مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها