در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش: برپایی بیمارستان صحرایی ارتش در خوی/ تا پایان مأموریت در کنار زلزله‌زدگان هستیم

امیر سرتیپ «شرفی» با تأکید بر اینکه نیروی زمینی ارتش با تمام امکانات در مناطق زلزله‌زده خوی حضور دارد، گفت: نزاجا در مناطق زلزله‌زده بیمارستان صحرایی دایر کرده است.
کد خبر: ۵۷۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۸ - 07February 2023

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش: خدمات‌رسانی بیمارستان صحرایی ارتش به زلزله‌زدگان خوی/ تا پایان ماموریت در کنار مردم زلزله‌زده هستیممهدی شهرودی/ امیر سرتیپ «کیومرث شرفی» معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره اقدامات این نیرو در کمک به مردم مناطق زلزله‌زده شهرستان خوی اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش در تمامی بلایای طبیعی در اقصی نقاط کشور جهت امدادرسانی پیشقدم بوده است.

امیر شرفی افزود: نیروی زمینی ارتش بلافاصله پس از وقوع زلزله و قبل از ستاد مدیریت بحران در مناطق زلزله‌زده حضور پیدا کرد و قرارگاه شمال غرب ارتش در آماده‌باش کامل قرار گرفت و با تمام نیرو‌ها و کادر بهداشت و درمان به یاری مردم در مناطق زلزله زده شتافتند.

معاون اجرایی نزاجا ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در مناطق زلزله‌زده بیمارستان صحرایی دایر کرده و کاروان آمبولانس‌ها را به مناطق زلزله‌زده اعزام و با امکانات خود مبادرت به پخت غذا و نان و توزیع آن بین مردم عزیزمان در مناطق زلزله‌زده کرده است.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون قرارگاه شمال غرب، تیپ ۳۲۱ مرند، ۲۶۴ سلماس، گروه ۴۳۳ مهندسی رزمی، تیپ ۴۱ متحرک هجومی و گردان‌های بهداری نیروی زمینی ارتش در منطقه حضور فعال دارند.

امیر شرفی با بیان اینکه ارتش تا پایان مأموریت در کنار مردم زلزله‌زده می‌مانَد، گفت: کادر درمانی نیروی زمینی ارتش در مناطق زلزله‌زده حضور فعال دارند و قرارگاه شمال غرب با تشکیل ستادی به مردم عزیزمان خدمت می‌کنند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: مردم عزیزمان، ولی‌نعمت ما هستند و با تمام توان و امکانات به آن‌ها در مناطق زلزله‌زده خدمت می‌کنیم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار