مدیر حوزه علمیه امام باقر (ع) سوریه:

جمهوری اسلامی ایران نجات بخش مومنان جهان است

شیخ تقی گفت: در آینده‌ای قابل پیش بینی گروه تروریستی داعش و حامیان و پیروان و مزدوران آن بصورت کامل نابود می‌شوند و این وعده خدا و رسول او است و جمهوری اسلامی ایران نجات بخش مومنان جهان است.
کد خبر: ۵۷۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ - 06February 2023

جمهوری اسلامی ایران نجات بخش مومنان جهان استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شیخ «محمد حسن تقی» در گفت‌وگویی اظهار داشت: غرب مستکبر نمی‌خواهد کسی در دنیا به غیر از او قدرتمند باشد و وقتی یک نیروی صلح طلب ظاهر می‌شود که به طرفداری از مظلوم و حق دعوت می‌کند و ظلم را از مستضعفان دور می‌کند، قطعا ایشان را نمی‌پسندند و با او مقابله می‌کنند.

غربی‌ها مانع اجرای طرح‌هایی هستند که به نفع مستضعفان جهان است

وی افزود: آن‌ها می‌بینند که جمهوری اسلامی مانعی بر سر راه رسیدن به اهداف آن‌ها یعنی استقلال جهان و استقلال مستضعفان آفریقا و شرق آسیا و حتی برخی کشور‌های اروپایی است، بنابراین آن‌ها این موضع را نمی‌پسندند، پس با تمام قدرت در مقابل هر حرکتی که جمهوری اسلامی انجام می‌دهد می‌ایستند، زیرا این امر مانع اجرای نقشه‌های آن‌ها می‌شود.

مدیر حوزه علمیه امام محمدباقر (ع) سوریه گفت: آن‌ها نمی‌خواهند حرفی جز خودشان در سطح جهان شنیده شود پس با پیدایش جمهوری اسلامی ایران و گسترش خیر در همه جای جهان قطعا" آن‌ها این را دوست ندارند بنابر این در برابر آن می‌ایستند و با اجرای طرح‌هایی که به نفع اقشار آسیب پذیر دنیاست مقابله می‌کنند.

جمهوری اسلامی ایران نقش مهم و فعالی در منطقه و جهان دارد

وی در خصوص نقش ایران و جایگاه آن در جهان گفت: بدون شک و تردید نقش جمهوری اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان مهم و فعال است، ما این موضوع را از طریق حمله غرب به مواضع جمهوری اسلامی ایران صرف نظر از اینکه آیا این موضع به نفع منطقه یا به نفع جمهوری اسلامی است، بررسی می‌کنیم، زیرا آن‌ها نمی‌خواهند که منطقه نور را ببیند یا در جهان در سطح خاصی قرار گیرد.

شیخ «محمد حسن تقی» افزود: بنابر این با تمام قوا در مقابل همکاری‌های بین المللی با جمهوری اسلامی و در مقابل فرهنگ و اعتقاداتش جهت مبارزه با استکبار جهانی و حمایت از خط مقاومت جهان هر کجا که باشد، مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در کنار مستضعفان در مقابله با مستکبران ایستاده است، گفت: پس این به مذاق آن‌ها خوش نمی‌آید و به هیچ وجه نمی‌توانند آن را بپذیرند لذا در مقابل جمهوری اسلامی برای اجرای این امور و اثربخشی آن‌ها در سطح منطقه و جهان می‌ایستند.

غربی‌ها ایده نابودی، کشتار و آوارگی مسلمانان را منتشر می‌کنند

مدیر حوزه امام باقر (ع) سوریه ادامه داد: غرب در رویارویی با جمهوری اسلامی ایران و مواضع برحق این کشور، آنچه را که به نفع خود است توجیه می‌کند و آنچه را به سود دیگران است برنمی تابد، بنابراین در بسیاری از مواضع که به نفعشان نیست استاندارد‌های دوگانه‌ای دارند.

وی با اشاره به اینکه غرب برای از بین بردن مقاومت مسلمانان در برابر استکبار سعی می‌کند سازمان‌هایی را به شکل اسلامی در کشور‌های مسلمان ایجاد کند و آن‌ها را مورد حمایت قرار دهد، افزود: بر همین اساس داعش، جبهه النصره و گروه‌های دیگر را تاسیس کردند و این گروه‌های تروریستی را در کشور‌های اسلامی از الجزایر تا افغانستان و سوریه به وجود آوردند و این گروه‌های تروریستی آنچه را که در سوریه انجام دادند در این کشور‌ها انجام دادند.

شیخ «محمد حسن تقی» افزود: در همین حال غرب با دو رویی و برای تحریف افکار عمومی ادعا می‌کند که در حال مبارزه با تروریسم است.

غرب گروه‌های تکفیری را برای تخریب منطقه ایجاد کرد

وی با بیان اینکه بر اساس اعترافات برخی‌ها و بسیاری از غربی‌ها گروه تروریستی داعش و جبهه النصره را غربی‌ها برای نابودی منطقه و نه فقط سوریه پایه گذاری کردند، گفت: آن‌ها (غرب) می‌خواهند خطی که در مقابل آن‌ها ایستاده و جمهوری اسلامی ایران آن را خط مقاومت نامیده است، نابود کنند.

جمهوری اسلامی ایران نجات بخش مومنان جهان است

وی با بیان اینکه ایران وجود گروه تروریستی داعش را نقطه به نقطه دنبال کرد و تا جایی که توانست تا آخرین حد این گروه تروریستی را تضعیف و فرسوده کرد، افزود: تنها آمریکا و استکبار بود که پایگاهی برای این گروه تروریستی و برای محافظت از داعش ایجاد کرد و حمایت آن‌ها بود که وجود داعش در سوریه را برای مدتی طولانی کرد.

مدیر حوزه امام باقر (ع) سوریه تاکید کرد:، اما به یقین عمر آن‌ها کوتاه است و در آینده‌ای قابل پیش بینی گروه تروریستی داعش و حامیان و پیروان و مزدوران آن بصورت کامل نابود می‌شوند و این وعده خدا و رسول او است و جمهوری اسلامی ایران نجات بخش مومنان جهان است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها