۴۴ افتخار/

دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کردستان برگزار شد

دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در سالروز رحلت حضرت زینب (س) و ایام الله دهه فجر با تجلیل از مادران و همسران، خواهران و فرزندان شهدا و همسران پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ - 06February 2023

دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در کردستان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، به همت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان امروز دهمین همایش اسوه‌های صبر و مقاومت در سالروز رحلت حضرت زینب (س) و ایام الله دهه فجر با تجلیل از مادران و همسران، خواهران و فرزندان شهدا و همسران پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت برگزار شد.

این همایش با حضور مسئولین و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با هدف الگوسازی شخصیت والای حضرت زینب (س) و تجلیل از مقام شامخ زنان حماسه‌آفرین با محوریت مادران و همسران شهدا برگزار شد.

حجت‌الاسلام علی جعفرنژاد نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ضمن تسلیت سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت زینب (س) و تبریک دهه مبارک فجر با بیان اینکه خانواده معظم شهدا ولی نعمتان انقلاب هستند، اظهار داشت: حضرت زینب (س) بعد از معصومین بهترین الگو و سرمشق برای مسلمانان و غیرمسلمانان است.

وی افزود: وراثت، محیط و تربیت حضرت زینب (س) باعث ایجاد شخصیت استثنایی حضرت زینب (س) شده است.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد ادامه داد: از دیگر شخصیت‌های مهم حضرت زینب جهاد تبیین بوده که الگوی مادران، همسران و خواهران شهدا است.

وی با بیان اینکه اگر زینب نبود کربلا در کربلا می‌ماند، گفت: حضرت زینب (س) بعد از کربلا یزید را در دو مجلس رسوا کرد.

حجت‌الاسلام جعفرنژاد خاطرنشان کرد: هدف ما از انقلاب سال ۵۷ تغییر نوع حکومت طاغوت و استقرار اسلام در راس جامعه اسلامی بود.

وی ادامه داد: انقلاب ما برای برپایی اسلام و یک انقلاب ایدئولوژیک بوده است نه انقلاب صنعتی و این را باید برای نوجوانان و جوانان کشور تبیین کرد که هدف از انقلاب اسلامی چه بوده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: اگر ۴۴ سال بعد انقلاب را با قبل انقلاب مقایسه کنیم شاهدیم چه وسعتی از ایران جدا شده است.

وی با بیان اینکه ما برای خاک، عزت، فرهنگ، نجابت زنان و حیثیت خود انقلاب کردیم، گفت: ما در همه عرصه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم و در زمینه اقتصاد نیز در حال تلاش هستیم و انشالله وضعیت اصلاح می‌شود اما در دیگر پارامترها رتبه‌ بالایی داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: ایران، یکی از قدرت‌های برتر جهان است و سرعت رشد علمی کشور در حال حاضر ۱۱ برابر سرعت جهانی بوده و این نشان از پیشرفتی است که در کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار