۴۴ سال افتخار/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور پررنگ مردم در ۲۲ بهمن باطل‌السحر نقشه‌های آشوب‌طلبانه دشمنان/ مردم مطالبات اقتصادی به حقی دارند

مفتح گفت: مردم شریف ایران در دفاع از انقلاب همیشه در صحنه بودند و همین حضور همیشه باطل‌السحر نقشه‌های آشوب‌طلبانه دشمنان بوده است.
کد خبر: ۵۷۱۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۹ - 08February 2023

حضور پررنگ مردم در ۲۲ بهمن باطل‌السحر نقشه‌های آشوب‌طلبانه دشمن/ مردم مطالبات اقتصادی به حقی دارند«محمدمهدی مفتح» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی و لزوم برگزاری باشکوه مراسم‌های این ایام‌الله، اظهار داشت: در دهه فجر امسال حضور مردم تا به امروز نسبت به سال‌های گذشته بسیار چشمگیرتر بوده است و امیدواریم در روز ۲۲ بهمن به اوج خود برسد.

مفتح تصریح کرد: گرامی‌داشت هرساله ایام‌الله دهه فجر توسط مردم ایران، نشانه روحیه انقلابی و ولایی است که در تاروپود مردم ریشه دوانده است، مردم شریف ایران در دفاع از انقلاب همیشه در صحنه بودند و همین حضور همیشه باطل‌السحر نقشه‌های آشوب‌طلبانه دشمن بوده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اما مردم ایران امسال هوشیارتر از سال‌های گذشته و پرقدرت‌تر در صحنه حاضر می‌شوند تا تحرکات خطرناک دشمن متنج به نتیجه دلخواهش نشود.

وی با بیان اینکه مسئولان در ازای لطف همیشگی مردم باید با عملکرد خوب خود مردم را راضی کنند، گفت: مسئولان همواره باید با عملکرد خوب خود موجبات رضایت‌مندی مردم را فراهم آورند، زیرا وضعیت اقتصادی واقعاً اسفناک است و نمی‌توان از آن دفاع کرد.

مفتح خاطرنشان کرد: کوچک‌ترین راه سپاس و قدردانی از مردمی که در همه عرصه‌ها برای دفاع از انقلاب حضور فعال داشته‌اند، عملکرد رضایت‌بخش اقتصادی است، دهه فجر امسال و حماسه‌آفرینی مردم یکی از جلوه‌های روحیه ولایی و پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مسئولیت‌پذیری و انجام وظایف یکی از خواسته‌های به حق مردم است که مسئولان باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار