مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

بازدید۳۰۰ هزار نفر از موزه دفاع مقدس استان مرکزی

سرهنگ کریمی گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم از موزه دفاع مقدس استان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۷۲۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 07February 2023
۳۰۰ هزار نفر از موزه دفاع مقدس استان مرکزی بازدید کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی امروز (سه شنبه) در آیین بازدید رئیس بازرسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از بخش های مختلف مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس استان اظهار داشت: یکی از مهمترین مأموریت های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و خصوصا نسل جوان است که در این راستا اقدامات مختلفی در دستور کار قرار گرفته و در ابعاد گوناگون فعالیت های متنوعی در حال اجرا است.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: در راستای تشکیل ستاد گرامیداشت مناسبت های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی ۲۵ کمیته و ۱۶ کارگروه تخصصی با حضور اقشار و دستگاه های مختلف استان سازماندهی شده و با توجه به اینکه یکی از تاکیدات مهم مقام معظم رهبری ادامه راه کنگره شهدای استان بود فعالیت ها در قالب ستاد کنگره ادامه پیدا کرد.
 
وی ادامه داد: تکمیل موزه دفاع مقدس استان از اهداف مهم کنگره شهدای استان مرکزی در حوزه اقدامات عمرانی و زیرساختی است که به پیشرفت قابل توجهی رسیده و امروز بازدید برای دانشجویان و سایر اقشار مردم در این مرکز فرهنگی فراهم شده و تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار نفر از موزه دفاع مقدس بازدید کردند.
 
سرهنگ کریمی با بیان اینکه مرکز موزه دفاع مقدس استان مرکزی امروز به پاتوق جوانان و نوجوانان و پیشکسوتان دفاع مقدس تبدیل شده ، گفت: در طرح شهید مجید ایزد پناه یکی از مهمترین اماکنی که دانشجویان و دانش آموزان از آن بازدید می کنند موزه دفاع مقدس استان است که در این راستا راویان برجسته ای تربیت شده اند و نقش استان را تبیین و روایت می کنند.
 
وی افزود: استان مرکزی در دفاع مقدس ۶۰ ماموریت مهم ملی انجام داده که در راستای تبیین نقش مهم استان در هشت سال جنگ تحمیلی از ۷ سال گذشته اقدامات مختلفی در حال انجام است.
 
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطر نشان کرد: قرارگاه جهاد تبیین با حضور جمعی از نخبگان استان در راستای بهره مندی از گنج دفاع مقدس تشکیل شده و جلسات آن به طور هفتگی با حضور مسئولین استانی و نخبگان انجام می شود.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار