مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس:

منویات رهبر معظم انقلاب چراغ راه این ستاد و گروه‌های جهادی است

«پورنورعلی» گفت: با هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس در راستای محرومیت‌زدایی مدنظر رهبر معظم انقلاب در روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر اقدامات خوبی انجام شده است.
کد خبر: ۵۷۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۳ - 07February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حسین پورنورعلی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس، امروز هجدهم بهمن در دیدار با مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس ضمن تشریح فعالیت گروه‌های جهادی و اجتماعی اظهار داشت: با هم‌افزایی میان گروه‌های جهادی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان فارس در راستای محرومیت‌زدایی مدنظر رهبر معظم انقلاب در روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان فارس با اشاره به رابطه این نهاد انقلابی با گروه‌های جهادی و وقوع تحولات چشم‌گیری در سطح استان بیان کرد: نیازمندی‌های مردم مناطق محروم توسط این گروه‌های جهادی احصاء شده و نهاد‌ها مکلف هستند تا با تابلو دولت انقلابی پیش بروند.

پورنورعلی در ادامه با اشاره به سه بنیاد برکت، بنیاد 15 خرداد و بنیاد احسان گفت: اولویت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توانمندسازی افراد نیازمند و امور زیر بنیایی در قالب ایجاد اشتغال و پروژه‌های عمرانی است و با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال، گرو‌های جهادی در خصوص تولید و اشتغال دغدغه‌های زیادی دارند.

این مقام مسئول در استان همچنین اظهار کرد: بنیاد برکت در حوزه اشتغال و اقدامات عمرانی و زیرساخت با تمرکز فعالیت‌ها در روستا‌ها و حاشیه شهر‌ها فعالیت دارد که کار‌های محرومیت‌زدایی را در مناطق سیل‌زده جنوب فارس در دستور کار دارد و همچنین در این بنیاد درمان ناباروری زوجین جوان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه بنیاد احسان نیز در زمینه‌های حمایتی، سلامت و اقدامات جهادی فعالیت دارد افزود: بنیاد ۱۵ خرداد نیز با ماموریت ناباروری و در بحث جوانی جمعیت مشغول به کار است و طرح حمایت از خانواده‌های دارای چند قلو در استان با توزیع پک سیسمونی، پوشاک و تسهیلات بدون بهرهاز مهرماه امسال آغاز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار