امام جمعه شیراز در دیدار با فرماندهان پایگاه هوایی؛

شهید دوران از مرگ نمی‌هراسید و به استقبال شهادت رفت

آیت الله «دژکام» گفت: شما هم‌لباسان شهید دورانی هستید که از مرگ نمی‌هراسید و به استقبال شهادت رفت و دشمن از همین تفکر ما می‌هراسد.
کد خبر: ۵۷۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲ - 07February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز سه‌شنبه در دیدار با جمعی از فرماندهان پایگاه هوایی شهید دوران که به مناسبت روز نیروی هوایی برپا شد اظهار داشت: شما هم‌لباسان شهید دورانی هستید که از مرگ نمی‌هراسید و به استقبال شهادت رفت و دشمن از همین تفکر ما می‌هراسد.

امام جمعه شیراز ابتدا بیان کرد: در آخرین جنگی که در دنیا می شود شما تعیین کردید که کدام طرف هستید و امام زمان(عج) با یک خونخوار به نام سفیانی درگیر می شود و شما بر اساس ایدئولوژی خود مشخص کرده‌اید که لشکر کدام طرف هستید یعنی جایگاهمان مشخص است.

امام جمعه شیراز ادامه داد: برخی از مجموعه‌های نظامی ممکن است صرفا ملی باشند ولی ما سوای اینکه برای ملت‌مان کار می‌کنیم و باید هم کار کنیم یک عقیده خاص پشتیبان این ملت است.

نماینده ولی فقیه در فارس یادآور شد: وقتی شما طرفدار ایدئولوژی حق می‌شوید، فوری در طرف مقابل صفی درست می شود که مخالف ایدئولوژی شما هستند و از حدود هزار سال پیش تاکنون این مسئله بوده است و ایدئولوژی که مطرح می شود دیگر صف‌بندی فقط بر سر مرزها نیست.

آیت الله دژکام بیان کرد: فرماندهان نیروی هوایی در لشکر امام زمان(عج) این مرزهای ایدئولوژیک را باید مشخص کنند که علاوه بر اینکه مرز ملی مدافع این مرز هم هستند و هر فرد و گروهی خواست این مرزها را بشکند با آنها طرف است.

او عنوان کرد: برخی عقیده دارند ما سخت می‌گیریم وگرنه با آمریکا می‌شود کنار آمد اما در همین سال‎های اخیر ما امتحان کردیم و اگر می‌خواست تمام شود می شد و آنها نمی خواهند ایران قوی وجود داشته باشد و در معادلات آنها بنا نبوده ایران قوی باشد؛ ادعا و اولین شعار ما استقلال بوده است که آنها با استقلال ما مخالف هستند؛ نمی‌خواهند مسلمان مستقل قوی وجود داشته باشد.

دژکام خطاب به فرماندهان نیروی هوایی گفت: این لباسی که تن شما است لباس ظلم ستیزی است و دل مردم به شما خوش است و شما را توانایی و قدرت خودشان حساب می کنند و طرف مقابل ظالم است و این موضع مبارزه با ظالمان عالم را محکم نگه دارید که در طول تاریخ هم بوده است و اگر هم بگوییم ما دعوا نداریم آنها پای دعوا می آیند.

وی ادامه داد: ما چهره‌های درخشانی در این مسیر داشته و داریم و بنده شهید دوران را مثال می‌زنم در حالیکه همه شهدای بزرگ نیروی هوایی روی سر ما جا دارند. شهید دوران به استقبال شهادت رفته است یعنی می دانسته که شهید می‎‌شود و رفته است این از همان سنخی است که دشمن می‌ترسد. شهید دوران از مرگ نمی ترسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها