در نشست خبری مطرح شد؛

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: مشکلات کشور با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و روحیه جهادی حل می‌شود

سردار سلیمانی گفت: مشکلات فعلی در مقابل ظرفیت‌های موجود، بسیار ناچیز است و با بسیج همه ظرفیت‌ها و روحیه جهادی باید به حل مشکلات سرعت ببخشیم.
کد خبر: ۵۷۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹ - 08February 2023

سردار غلامرضا سلیمانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز (چهارشنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه زنجان که در سالن ولایت سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ دستاورد‌های فراوانی داشت و برخی از دستاورد‌ها مانند خارج شدن ایران از سلطه آمریکا و ساقط شدن نظام شاهنشاهی به چشم قابل مشاهده بود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه در شهریور ۱۳۲۰ کشور ایران مورد حمله و تهاجم متفقین قرار گرفت، افزود: رضاخان که فردی نظامی بود با ۱۲۵ هزار نیروی ارتش در مقابل متفقین چه کرد؟ متاسفانه شهر‌های ایران اشغال شد و ناموس ما در پایتخت در دسترس متجاوزان قرار گرفت و او نه‌تنها فرمان مقاومت نداد، بلکه انگلیسی‌ها او را نفی بلد کردند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به وضعیت نامساعد کشور در دوران پهلوی، گفت: وضعیت امروز ایران را نباید با دوران پهلوی مقایسه کرد، بلکه باید با کشور‌های پیشرفته مقایسه کنیم تا از پیشرفت‌های کشور آگاه شویم. امروز در زمینه‌ سدسازی پیشرفت بسیار زیادی کرده‌ایم و در این زمینه ایران دومین کشور در دنیاست.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران در انقلاب اسلامی اقدامات زیادی انجام داده و هندسه و مفهوم قدرت را در دنیا تغییر داده است، عنوان کرد: دیگر نظریه جذابی در غرب وجود ندارد و شاهد پایان لیبرال‌دموکراسی هستیم، اما انقلاب اسلامی گفتمان جدیدی را به دنیا معرفی کرده و خاموش کردن صدای ملت ایران، یعنی خاموش کردن حرکتی که در عصر انقلاب اسلامی ایجاد شده است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه بی‌سوادی از ۳۸ درصد جمعیت باسواد به بیش از ۹۵ درصد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رسیده و ریشه‌کن شده است، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در زمینه بهداشت و درمان به‌خصوص با بهره‌گیری از سلول‌های بنیادی بسیار پیشرفت کرده و در زمینه فناوری‌های مخابراتی، انرژی و راه‌های ارتباطی هم پیشرفت خارق‌العاده‌ای داشته است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: ۴۴۲ پروژه محرومیت‌زدایی، سازندگی و خدمت‌رسانی در استان زنجان بهره‌برداری خواهد شد.

وی تأکید کرد: مشکلات فعلی در مقابل ظرفیت‌های موجود، بسیار ناچیز است و با بسیج همه ظرفیت‌ها و روحیه جهادی باید به حل مشکلات سرعت ببخشیم.

سردار سلیمانی با بیان اینکه ظرفیت ملت ایران بسیار زیاد و خدادادی است، گفت: باید با هوشمندی و تدارک نرم‌افزار‌های جهادی و اقدامات عملیاتی انقلابی در مسیر حل مشکلات مردم همت مضاعفی داشته باشیم و دستگاه‌های ملی نیز وظیفه حمایت دارند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار