۴۴ سال افتخار/ با حضور فرمانده کل انتظامی کشور؛

عملیات ساخت ۴۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در هرمزگان آغاز شد

«کمالی» گفت: همزمان با ایام دهه فجر ساخت ۴۵۰ واحد مسکونی نیروی انتظامی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲ - 08February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «عباس کمالی» مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در حاشیه آئین کلنگ‌زنی آغاز عملیات اجرایی پروژه ۴۵۰ واحدی در شهرک پیامبر اعظم بندرعباس که با حضور سردار احمد رضا رادان فرمانده نیروی انتظامی کل کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: برای ساخت ۴۵۰ واحد، زمینی به مساحت ۱.۹ هکتار توسط راه وشهرسازی تامین و به پرسنل نیروی انتظامی استان تخصیص داده شد.

کمالی ادامه داد: این پروژه در قالب طرح نهضت ملی مسکن اجرایی می شود و برای هر واحد ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات از سوی بانک مسکن تامین خواهد شد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در خصوص آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان هرمزگان گفت: ۱۱۳ هزار و ۳۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن استان هرمزگان ثبت نام کرده‌اند که طبق پالایش‌های صورت گرفته تا کنون ۶۵ هزار و ۵۷۳ نفر از ثبت نام شده‌ها واجد شرایط شناخته شده و از این تعداد تا کنون ۲۰ هزار و ۲۳۸ نفر تایید نهایی و ۵ هزار و ۶۶۱ نفر نیز آورده بالای ۴۰ میلیون تومان را واریز کرده‌اند که اداره کل راه و شهرسازی برای این تعداد ۴۵ هزار واحد زمین تامین کرده است.
 
سهم استان هرمزگان از طرح ملی نهضت مسکن ۴۹ هزار و ۹۵۰ واحد در نظر گرفته شده است که با احداث این واحدها هم از افزایش قیمت مسکن جلوگیری خواهد شد و هم قیمت تمام شده مسکن را کاهش خواهد داد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار