۴۴ سال افتخار/ فرمانده ساه چالوس:

غیرت و شهامت رزمندگان در عملیات «والفجر ۸» به نمایش گذاشته شد

«رمضانی» به چرایی نامگذاری سالروز عملیات «والفجر ۸ »به عنوان روز حفاظت اطلاعات اشاره کرد و گفت: غافلگیری ارتش بعث نتیجه رعایت کامل اصول حفاظتی در این عملیات از سوی فرماندهان و رزمندگان بود.
کد خبر: ۵۷۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۹ - 08February 2023

در عملیات والفجر هشت غیرت و شهامت رزمندگان به نمایش گذاشته شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، مراسم ویژه گرامیداشت سالروز عملیات والفجر ۸ و سالروز تاسیس سازمان حفاظت اطلاعات با حضور سرهنگ «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه شهرستان چالوس و با حضور جمعی از پایوران و سربازان، اعضای یگان شهید سلیمانی و گردان امام حسین علیه السلام ظهر امروز در سالن همایش شهید رضا قربانی سپاه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ رمضانی در این مراسم با تبریک دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و ایثارگران عملیات غرورآفرین والفجر ۸ در بیستم بهمن ۱۳۶۴، اظهار داشت: باید موقعیت و جایگاه خود را قدر بدانیم و به تأسی از فرمایشات حضرت امام علی علیه السلام تکیه کنیم که فرمودند «من عرف نفسه، فقد عرف ربه».

فرمانده سپاه چالوس به چرایی نامگذاری سالروز عملیات والفجر ۸ بعنوان روز حفاظت اطلاعات هم اشاره کرد و افزود: غافلگیری ارتش بعث نتیجه رعایت کامل اصول حفاظتی در این عملیات از سوی فرماندهان و رزمندگان بود که همه این‌ها نشان از شجاعت و لیاقت و شایستگی و شهامت رزمندگان اسلام دارد.

فرمانده سپاه چالوس با بیان اینکه عملیات والفجر هشت جزو نادرترین و غرور آمیزترین عملیات نظام اسلامی است، بیان کرد: عملیات والفجر ۸ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که در بیستم بهمن سال ۱۳۶۴ با رمز مقدس یافاطمه الزهرا سلام الله علیها، شروع شد و الحمدلله موفقیت‌های خوبی رقم زد که موجب تحیر جهانیان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار