۴۴ سال افتخار/ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان:

نقش زنان ایران در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بسیار مهم بود

«پیشکاری» گفت: نقش زنان ایران چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در زمان قبل و بعد از دفاع مقدس بسیار مهم بود و امروز نیز اگر توسعه‌ای در کشور صورت می‌گیرد از تلاش و همت بانوان کشور نشئت می‌گیرد.
کد خبر: ۵۷۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱ - 09February 2023

نقش زنان ایران در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس بسیار مهم بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جشن میلاد یاس نبوی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و در راستای تجلیل از بانوان فعال عرصه های مختلف کارآفرینی، فرهنگی و هنری با حضور جمعی از بانوان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد. 

«فرزاد پیشکاری» مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان در این مراسم‌ اظهار داشت: امیدوارم همگی پاسدار خون شهیدانی باشیم که در راه انقلاب جانشان را اهدا کردند.

وی افزود: نقش زنان ایران چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در زمان قبل و بعد از دفاع مقدس بسیار مهم بود و امروز نیز اگر توسعه‌ای در کشور صورت می‌گیرد از تلاش و همت بانوان کشور نشئت می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان تصریح کرد: اگر امروز در بسیاری از زمینه‌های صنعتی و پزشکی، اقتصادی و سایر عرصه‌ها در دنیا حرفی برای گفتن داریم از تلاش هم‌گام بانوان کشور با مردان است. امروز در عرصه‌های فرهنگی نیز شاهد حضور پررنگ‌ بانوانی هستیم که با روحیه کار و تلاش حماسه‌های زیادی را خلق کرده‌اند.

پیشکاری خاطرنشان کرد: در کردستان 185هزار اعضای تعاونی داریم که یک‌چهارم آنها بانوانی هستند که در اقتصاد استان نقش مؤثر دارند. حدود 80درصد از پرداختی‌های تسهیلات در بحث مشاغل خانگی در استان به بانوان تعلق می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان یادآور شد: بانوان افتخارآفرینان میهن اسلامی بوده اما همواره مورد حربه و هجمه دشمنان هستند، ارتقای جایگاه بانوان از سیاست‌های اصلی ماست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار