۴۴ سال افتخار/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان تاکید کرد؛

لزوم حفظ جریان‌های «مادر در خانواده»، «معلم در آموزش» و «بزرگان فکر و اندیشه» در جامعه

«دریایی» گفت: جایگاه مادر به اندازه‌ای بالا است که در روایت‌ها آمده اگر می‌خواهید تمدنی را ساقط کنید باید سه جریان شامل «مادر در خانواده»، «معلم در آموزش» و «بزرگان فکر و اندیشه» در جامعه را نابود کنید لذا باید همه ما این جایگاه و مقام را همواره والا نگه داریم.
کد خبر: ۵۷۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ - 09February 2023

همواره «مادر در خانواده»، «معلم در آموزش» و «بزرگان فکر و اندیشه » در جامعه حفظ شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، جشن میلاد یاس نبوی به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و در راستای تجلیل از بانوان فعال عرصه های مختلف کارآفرینی، فرهنگی و هنری امروز (چهارشنبه) با حضور جمعی از بانوان در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.

«علی اصغر دریایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این آیین اظهار داشت: نامگذاری ایام خاص و اعیاد حاوی مفاهیمی است و آن اینکه صاحب آن روز کی است و ما چقدر خود را در مسیر صاحبان این روزها که مسیر رستگاری است، قرار می دهیم.

وی با بیان اینکه صاحب این جشن «یاس نبوی» حضرت فاطمه زهرا (س) است، گفت: تاکید حضرت زهرا (س) در این ایام و این روز خاص به قدردانی از مادر است چون والدین بویژه مادران از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و بهشت زیر پای آنان است.

این مسئول ادامه داد: جایگاه مادر به اندازه‌ای بالا است که در روایت ها آمده است اگر می خواهید تمدنی را ساقط کنید باید سه جریان شامل «مادر در خانواده»، «معلم در آموزش» و «بزرگان فکر و اندیشه» در جامعه را نابود کنید لذا باید همه ما این جایگاه و مقام را همواره والا نگه داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها