مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خبر داد؛

اکران فیلم «غریب» برای نخستین بار در کردستان

«دریایی» گفت: فیلم سینمایی غریب در رابطه با شهید محمد بروجردی و وقایع استان کردستان به صورت ویژه با حضور کارگردان و تهیه کننده و عوامل فیلم اکران می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸ - 09February 2023

اکران فیلم «غریب» برای نخستین بار در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «علی اصغر دریایی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از اکران فیلم غریب برای نخستین بار در کردستان خبر داد و اظهار داشت: فیلم سینمایی غریب در رابطه با شهید محمد بروجردی و وقایع استان کردستان چهارشنبه 19 بهمن  به صورت ویژه با حضور کارگردان و تهیه کننده و عوامل فیلم اکران شد.

وی افزود: فیلم غریب به کارگردانی محمد حسین لطیفی که فیلمی است درباره  وقایع کردستان در سال‌های 58 و 59، که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شده است در دو سانس به صورت ویژه در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: فیلم سینمایی «غریب» که از فیلم‌های مطرح این دوره جشنواره بین‌المللی چهل و یکم فیلم فجر است، فردا قبل  از تهران، به صورت ویژه در پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران و از کارگردان و عوامل فیلم تجلیل و قدردانی خواهد شد.

وی بیان کرد: علاوه بر این فیلم، 19 فیلم دیگر با 46 اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج سالن شماره یک و دو نمایش می‌شود.

دریایی عنوان کرد: هر روز 6 اکران فیلم در پردیس سینمایی بهمن سنندج انجام و جشنواره فیلم فجر کردستان از تاریخ 19 تا 24 بهمن‌ برای اولین بار فیلم‌های سینمایی این دوره جشنواره را اکران و تقدیم علاقه‌مندان به فیلم‌های سینمایی می‌کند.

مدیرکل ارشاد استان کردستان اعلام‌ کرد: فیلم غریب در سانس دوم روز یکشنبه مورخ 23 بهمن‌ ساعت 20:30 نیز اکران می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها