دیدار فرمانده فراجا با خانواده شهید «محمد قاسمی» در هرمزگان

سردار «رادان» در جریان سفر به هرمزگان با خانواده شهید «محمد قاسمی» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۳ - 09February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سردار «احمد رضا رادان» فرمانده کل انتظامی کشور در جریان سفر به استان هرمزگان برای شرکت در مراسم الحاق 70 شناور جدید ساخت وزارت دفاع به فرماندهی دریابانی هرمزگان، با خانواده شهید محمد قاسمی در بندرعباس دیدار کرد.

سردار احمدرضا رادان فرمانده فراجا در این دیدار گفت: شهدا انسان‌های کامل، سند افتخار، پایه گذار امنیت و عزت کشورمان هستند.

به گفته وی، امنیت امروز کشور، گرانبهاترین امانت و ثمره جانفشانی شهیدان نزد ملت ایران است و شهدا با ایثار و فداکاری‌های مثال زدنی شجاعانه در راه اعتلای امنیت و آرامش کشور و مردم تا پای جان خود ایستادگی کردند و در این راه با نثار خون خود جام شهادت را سر کشیدند تا پرچم امنیت در کشور پر افتخار ایران اسلامی همیشه در اهتزاز بماند. 

‌فرمانده کل انتظامی کشور شهدا را سند افتخار و پایه گذار امنیت و عزت کشور دانسته و تصریح کرد: شهداء در محضر خداوند متعال، اجر و جایگاهی والا دارند و خانواده شهدا پرچمداران ترویج فرهنگ ایثار و معنویت در جامعه هستند لذا راه و هدف شهداء می بایست در رأس همه امور قرار گیرد و پاسداری از دستاوردهای آنان یک تکلیف الهی است.

‌محمد قاسمی که در لباس مقدس نیروی انتظامی خدمت می‌کرد، در راه سرافرازی و سربلندی ایران عزیز و تأمین امنیت سرزمینمان جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و در سال 1388 روح بلندش آسمانی و به معبودش پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار