مدیرکل اداره‌ حفظ آثار دفاع مقدس گلستان درگذشت جانباز «حسینی بای» را تسلیت گفت

در پی عروج امیر دریادار «حسینی بای»، مدیرکل اداره حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان با صدور پیامی درگذشت این پیشکسوت دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۷۲۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰ - 09February 2023

اداره کل حفط آثار کرمانشاه درگذشت جانباز و پیشکسوت دفاع مقدس «حسین بای» را تسلیت گفت

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «سرهنگ کاظمی» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‎های دفاع مقدس استان گلستان در پی درگذشت امیر دریادار «حسینی بای» از جانبازان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان گلستان پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

عروج آسمانی امیر دریادار «حسینی بای» از جانبازان و پیشکسوتان سرافراز هشت سال دفاع مقدس که زندگی او سرشار از همت و مجاهدت در راه خدمت به نظام اسلامی و ملت شریف ایران بود، موجب تأسف و تألم گردید.

بی‌شک مجاهدت‌های این جانباز سرافراز، ایثارگر مخلص و ساده‌زیست و مومن انقلاب اسلامی که عمر خود را در تلاش برای اعتلای نهضت اسلامی، دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های الهی و صیانت از میهن اسلامی سپری کرد، برای همیشه ماندگار و در زمره باقیات الصالحات آن برادر گرانقدر ثبت شده است.

اینجانب از خداوند متعال برای آن عزیز رفعت جایگاه و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا و برای همسر، فرزندان ایشان صبر و اجر و برای آحاد رهروان وی عزت، توفیق، سربلندی و ثبات قدم در طریق الی الله و پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی و ملت عظیم الشأن ایران را مسئلت می‌جوییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها