۴۴ سال افتخار/ بیانیه جامعه ‌شهدا و ایثارگران استان اصفهان به مناسبت یوم‌الله ٢٢ بهمن؛

انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای بی‌نظیر دوران معاصر تاريخ بشريت است

جامعه شهدا و ایثارگران استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله بيست‌ودوم بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ - 09February 2023

انقلاب اسلامی ایران یکی از رخدادهای بی‌نظیر دوران معاصر تاريخ بشريت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، جامعه معظم شهدا و ایثارگران استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن یوم‌الله بیست‌ودوم بهمن روز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بيانيه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران یک نوآوری بزرگ تاریخی و یکی از رخدادهای بی‌نظیر دوران معاصر و فجر جدیدی در تاریخ بشریت است که منشاء آثاری شگرف در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، سیاسی واقتصادی در همه جهان گردیده است.
بی‌شک پیروزی با شکوه و ماندگار مردم انقلابی ایران به رهبری امام خمینی در ٢٢بهمن ۵٧ بیانگر رشادت‌ها و جانفشانی‌های ملت ایران در دفاع از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی است.

ملت ایران باخلق حماسه‌ای بزرگ بر حضور بیگانگان در کشور خط بطلان کشیدند و با استقرار نظام مردم سالار، به استقلال و آزادی رسیدند؛ گرچه دشمنان سعی می‌کنند انقلاب و پرچم‌دار بزرگ انقلاب را از یاد مردم ببرند، اما دهه فجر و ٢٢بهمن تجسم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست؛ که در فرازی از وصیت‌نامه الهی، سیاسی خود فرمودند: به ملت عزیز ایران توصیه می‌کنم نعمتی که با جهاد عظیم خودتان و خون جوانان برومندتان بدست آوردید همچون عزیزترین امور قدرش را بدانید و از آن پاسداری کنید و در راه آن، که نعمت عظیم الهی و امانت بزرگ خداوند است کوشش کنید و از مشکلات که در راه صراط مستقیم پیش می‌آید نهراسید که «ان تنصرو الله ینصرکم و یثبت اقدامکم».

در چهل و چهارمین سالگرد طلیعه پیروزی انقلاب اسلامی خانواده شهدا و ایثارگران استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان باحضور پرشور در راهپیمایی ٢٢ بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمينی (ره) و مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پاسخ کوبنده به دشمنان ایران و نظام اسلامی خواهند داد و همچون گذشته تمامی همت خویش را جهت تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و حرکت در راستای پیشرفت و افتخار ایران اسلامی معطوف خواهند کرد.

از عموم مردم شریف و شهیدپرور اصفهان نیز دعوت به‌عمل می‌آید با حضور حماسی در این حرکت مردمی مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان ایران زده و از مسئولان نظام اسلامی تلاش هرچه بیشتر در راستای رفع مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم را خواستاريم.

انتهای پيام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار