استقرار بیمارستان سیار سپاه در بشاگرد

در ایام ولادت امام حسین علیه‌السلام و روز پاسدار بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در بشاگرد مستقر شد.
کد خبر: ۵۷۵۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 25February 2023

استقرار بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه در بشاگرد /۲۳۰ بیمارستان سیار نیروی زمینی سپاه تاکنون در مناطق کمتر برخوردار به ارائه خدمات پرداختندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «احمد اخوان مهدوی» فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: این نیرو یکی از مجهزترین و پیشرفته‌ترین بیمارستان‌های سیار تخصصی و فوق تخصصی خود را بنا به تدبیر فرمانده نیروی زمینی سپاه و درخواست سردار «مارانی» فرمانده قرارگاه مدینه از تاریخ ششم اسفندماه همزمان با اعیاد شعبانیه در منطقه عمومی سردشت بشاگرد استان هرمزگان به مدت یک هفته راه‌اندازی کرده است.

سردار اخوان مهدوی ادامه داد: بیمارستان سیار آیت‌الله شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه دارای ۱۰۰ تخت و ۲۵ درمانگاه تخصصی است.

فرمانده بهداری رزمی نیروی زمینی سپاه افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های کامل اتاق عمل، ریکاوری، بخش بستری، رادیولوژی، سونوگرافی، ام آر ای، سی تی اسکن، اورژانس، آزمایشگاه دندانپزشکی، داروخانه،‌ای سی یو و سی اس آر و... است.

وی اضافه کرد: همچنین درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی داخلی، قلب و عروق، چشم، ارتوپد، جراحی، بیهوشی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اطفال، سونوگرافی، رادیولوژی، ارولوژی، گوش وحلق و بینی، عفونی، غدد، ریه، داخلی؛ مغز و اعصاب، گوارش، روانپزشک، طب اورژانس و عمومی از دیگر بخش‌های این بیمارستان است که به مردم شهرستان بشاگرد به صورت رایگان خدمات درمانی ارائه می‌کند.

سردار اخوان هدف از برپایی این بیمارستان را با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری برای خدمت‌رسانی به مردم کم‌برخوردار عنوان کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲۳۰ بیمارستان سیار در نقاط مختلف کشور برابر نیاز مردم به خدمات بهداشتی درمانی مستقر شده است و در این بیمارستان‌ها چهار میلیون نفر خدمات دربافت کرده‌اند.

وی انعطاف‌پذیری، نوآوری، خلاقیت، خوداتکایی، استانداردسازی، هم‌افزایی و دقت در ارائه خدمات پزشکی را از ویژگی‌های این بیمارستان برشمرد و افزود: کارکنان تخصصی فوق تخصصی و مدیریتی آن بالغ بر ۱۷۰ نفر هستند.

فرمانده بهداری رزمی نزسا خاطرنشان کرد: توان و ظرفیت‌های نظام سلامت نیروی زمینی سپاه به حدی از شکوفایی رسیده است که براساس نیاز مردم، قادر است در حوادث غیرمترقبه و بحران‌ها مثل زلزله سیل و... برای ارائه خدمات درمانی بسیار سریع، مؤثر و به‌موقع اقدام کند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار