ما متحدیم/نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

هنر و رسانه باید در اختیار راهیان نور قرار بگیرد/ دفاع مقدس گنجینه بی پایانی است

مرحبا گفت: صرف برگزاری اردو‌های راهیان نور نمی‌تواند کاملا موثر باشد بلکه باید ابزار هنر و رسانه را در اختیار راهیان قرار دهیم تا ارتباط موثری بین جوانان و شهدا برقرار شود.
کد خبر: ۵۷۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۰ - 01March 2023

هنر و رسانه باید در اختیار راهیان نور قرار بگیرد/ دفاع مقدس گنجینه بی پایانی است«غلامرضا مرحبا» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: در جامعه ایران معنویت همیشه یکی از مولفه‌هایی بوده که به مردم ایران روح بخشیده است.

مرحبا تاکید کرد: بدون معنویت زندگی اتفاق دلچسبی نیست، بسیاری از سجایای اخلاقی و نیکی‌های فطری که خداوند متعال در وجود انسان قرار داده است فقط با شکوفا شدن معنویت است که ظهور و بروز پیدا می کند، آن  هم در شرایطی که رسانه بر همه وجوه زندگی انسان اثر می‌گذارد و زندگی‌های امروز بیش از هر زمان دیگری ماشینی شده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کشور ما گروه‌ها و کشورهایی عامدانه هزینه می‌کنند تا ما را نسبت به گذشته و افتخارات خود بیگانه کنند، در چنین شرایطی قطعا ما باید به دفاع مقدس و گنجینه بی‌پایان دلاورمردی‌ها، وطن‌پرستی‌ها، ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا رجوع کنیم.

وی افزود: فرزندان ما باید با این گنجینه بی‌پایان آشنا شوند تا هم از ظرفیت دفاع مقدس و شهدا بهره ببرند و هم نقشه دشمنان برای دوری جوانان از افتخارات خود خنثی شود. من معتقدم صرف برگزاری اردوهای راهیان نور نمی‌تواند کاملا موثر باشد بلکه باید ابزار هنر و رسانه را در اختیار راهیان قرار دهیم تا ارتباط موثری بین جوانان و شهدا برقرار شود.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار