سردار سلامی در همایش کیفیت دفاعی:

آزمایش موفق «موشک عماد» موازنه‌ها را برهم زد

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: آزمایش موفقیت‌آمیز موشک عماد بود که به‌عنوان یک اقدام بزرگ در این عرصه، تغییر تفکر راهبردی جهان نسبت به ایران را به دنبال داشت و موازنه‌ها را بر هم زد.
کد خبر: ۵۷۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸ - 10November 2015

آزمایش موفق «موشک عماد» موازنه‌ها را برهم زد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در نخستین همایش کیفیت دفاعی، با قدردانی از وزارت دفاع و مجاهدان عرصه تولید قدرت دفاعی در این وزارتخانه که با حرکت برنامهریزیشده و اندیشه معتبر و مؤثر، افزایش کیفیت محصولات صنایع دفاعی را مورد اهتمام قرار داده و در سختترین مقاطع تاریخی ایران اسلامی، عهدهدار  این مسئولیت بزرگ هستند گفت: امروز دشمنان بهویژه قدرتهای استکباری با یک تلاش فشرده و برنامهریزیشده، درصدد  شکستن شکوه، منزلت، اقتدار، هویت و حیات عزتمندانه ملت شریف ایران هستند و در این مسیر از هیچ روشی نظیر اعمال تحریمها برای سوق دادن ملت ما بهسوی انزوای سیاسی فروگذار نکردهاند.

وی با بیان اینکه دشمنان با اعمال فشارهای ظالمانه در پی سلب قدرتسازی از کشورمان و تغییر مسیر قدرت به سوی خودشان هستند افزود: ملت ما در این در این فضای سخت، بخش مهمی از یک جنگ حقیقی را اداره کرد و با توکل به خدا و پشت سر گذاشتن تحریمها، که از مهمترین مؤلفههای صنعت دفاعی کشور برای عدم تسلیم در برابر قدرتهای استکباری محسوب میشود، نشان داد که با بهرهگیری از ظرفیتهای درونی و شکوفایی استعدادها میتوان نوآوریهای جدیدی را برای  قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اما امروز شما علیرغم این فشارها، با ایمان و نوآوری پدیدههای جدیدی را وارد عرصه دفاعی میکنید؛ که نمونه آن آزمایش موفقیتآمیز موشک عماد بود؛ که بهعنوان یک اقدام بزرگ در این عرصه، تغییر تفکر راهبردی جهان نسبت به جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشت و موازنهها را بر هم زد.

سردار سلامی گفت: جنگ جدید لزوماً، میدان مبادله آتش نیست؛ بلکه مدیریت نگاه، اندیشه و تفکر نیروی مقابل است و امروزه بازدارندگی از جنگ مؤثرتر است؛ زیرا اگر در میدان تاکتیک قوی باشیم در میدان جنگ نیز قوی خواهیم بود.

وی چابکی و دقت را از الزامات تاکتیکی میدان نبرد دانست و افزود: تمامی افکار و اندیشههای ما باید  برای حرکت، طراحی و ارتقای کیفیت محصولات دفاعی باشد و  لازم است با  آگاهی از عملکرد سیستمها و سامانهها در میدان نبرد، وضعیت موجود را بهسازی و روزبهروز ارتقاء بخشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هیچگاه نباید اجازه دهیم شتاب رشد نسبت به زمان نابرابر شود و در زمینه تاکتیک و تکتیک باید توأمان رشد کنیم؛ که بحمدالله وزارت دفاع با مدیریت جهادی و ایمان کامل وارد این عرصه شده است و موفقیتهای زیادی را رقمزده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها