رئیس هیئت نظامی پنج گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح خبر داد؛

حضور ۴۲ ورزشکار در قالب ۷ تیم در مسابقات پنجگانه نظامی در نیروی زمینی سپاه/ اعزام نفرات برتر به مسابقات جهانی سوئد

سردار سرخیلی گفت: ۴۲ ورزشکار در قالب ۷ تیم در این مسابقات حضور دارند که نفرات برتر این مسابقات در قالب یک گروه ۱۵ تیمی در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور خواهند یافت.
کد خبر: ۵۷۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 27February 2023

حضور ۴۲ ورزشکار در قالب ۷ تیم در مسابقات پنجگانه نظامی در نیروی زمینی سپاه/ اعزام نفرات برتر به مسابقات جهانی سوئدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حمید سرخیلی» رئیس هیئت نظامی پنج گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح در حاشیه این مسابقات که در تیپ نیرو‌های ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه برگزار شد، عنوان کرد: مسابقات پنجگانه نظامی به میزبانی نیروی زمینی و در ۵ رشته در حال برگزاری است.

وی افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات از جمله ۲ تیم از ارتش جمهوری اسلامی، ۲ تیم از فراجا و ۳ تیم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت چهار روز به انجام مسابقه می‌پردازند.

سردار سرخیلی تاکید کرد: ۴۲ ورزشکار در قالب ۷ تیم در این مسابقات حضور دارند که نفرات برتر این مسابقات در قالب یک گروه ۱۵ تیمی در اردوی آماده سازی تیم ملی حضور خواهند یافت.

رئیس هیئت نظامی پنج گانه ستاد کل نیرو‌های مسلح تاکید کرد: از تیم ۱۵ نفره شرکت کننده در اردوی آماده سازی تیم ملی که در خرداد ماه ۱۴۰۲ اردوی آن برگزار می‌شود؛ شش نفر به مسابقات جهانی فنلاند اعزام خواهند شد.

وی با بیان اهمیت مسابقات پنجگانه نظامی و میزبانی خوب نیروی زمینی سپاه در این مسابقات تاکید کرد: مسئولان در ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه از جمله معاون هماهنگ کننده این نیرو همکاری بسیار خوبی برای برگزاری مسابقات داشتند.

در ادامه سرهنگ پاسدار حسین امامی مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: مسابقات پنجگانه نظامی سالهاست که در نیرو‌های مسلح و در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شکل منظم و برنامه ریزی شده برگزار می‌شود.

وی افزود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم این مسابقات را در سطح یگان و هم در سطح قرارگاه برگزار کرده و نفرات برتر در این مسابقات شرکت کردند.

سرهنگ امامی یادآور شد: مسابقات پنجگانه نظامی امسال در تیپ نیرو‌های ویژه صابرین برگزار شده و افراد برتر پس از گذراندن یک اردوی آمادگی و پایش نهایی، در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند.

مدیر تربیت بدنی نیروی زمینی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: سطح مسابقات بسیار خوب است و همه تیم‌ها با آمادگی کامل در مسابقات پنجگانه نظامی شرکت کردند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار