وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در جمع خبرنگاران:

نیروهای مسلح با هوشیاری تحرکات دشمن را رصد می‌کنند

امیر سرتیپ «آشتیانی» در واکنش به برگزاری رزمایش مشترک دریایی آمریکا در منطقه گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه هوشیار است و با رصد و مراقبت، دشمن را زیر نظر دارد.
کد خبر: ۵۷۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ - 01March 2023

امیر سرتیپ آشتیانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ «محمدرضا آشتیانی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره واکنش جمهوری اسلامی ایران به اعلام برگزاری رزمایش مشترک دریایی آمریکا در منطقه، اظهار داشت: برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها دلایل مختلفی دارد که می‌تواند به دلیل آمادگی خودشان و روحیه‌ دادن به نیروهایشان باشد؛ زیرا سربازانی که ماه‌ها در منطقه‌ای دور استقرار پیدا کرده‌اند، قطعاً روحیه‌شان تضعیف می‌شود و برای اینکه به آنان روحیه دهند، ممکن است که رزمایش هم برگزار کنند.

امیر آشتیانی افزود: هیچ‌وقت برگزاری یک رزمایش دلیلی بر انجام یک عملیات نظامی نیست و دلایل مختلفی دارد و ما نیز استنباطی بر انجام عملیات نظامی نداریم؛ اما جمهوری اسلامی ایران همیشه هوشیار است و با رصد و مراقبت، دشمن را زیر نظر دارد.

وزیر دفاع یادآور شد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در همه مواقع در آمادگی کامل به سر می‌برند، و جمهوری اسلامی ایران هم برای حفظ این آمادگی رزمایش‌های متعدد همراه با کشور‌های دیگر برگزار کرده و برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار