ما متحدیم/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

آینده‌سازان ایران اسلامی باید با آرمان‌های شهدا آشنا شوند

بابایی کارنامی گفت: تمام کسانی که آینده ایران را می‌سازند حتماً برای آشنایی با آرمان شهدا و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور شرکت کنند.
کد خبر: ۵۷۷۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۳ - 23March 2023

آینده‌سازان ایران اسلامی با آرمان‌های شهدا آشنا شوند/ همه مردم ایران باید از ظرفیت بی‌نظیر راهیان نور بهره ببرند«علی بابایی کارنامی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و تاثیرات تربیتی آن برای نسل جوان، اظهار داشت: حضور جوانان در اردوهای راهیان نور قطعاً تاثیرات تربیتی بسزایی برای جوانان و نوجوانان دارد، بالاخره ما باید بدانیم در کدام کشور و با کدام آرمان زندگی می‌کنیم.

بابایی کارنامی خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل ضعف نهادهای فرهنگی نسل امروز خیلی با گفتمان اصیل انقلاب اسلامی آشنایی ندارد، متأسفانه فرزندان ما رها شده‌اند و گسست نسلی بین آنان با نسل اول انقلاب وجود دارد. در چنین شرایطی اردوهای راهیان نور، راهپیمایی اربعین، حضور در مکانهای مقدس و برنامه‌هایی که شأنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را اثبات می‌کند می‌تواند راهگشا باشد.

نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز راهیان نور در مدارس غیر دولتی کمرنگ است که این مسئله خوب نیست، زیرا بیش از 30 درصد مدارس ما غیر دولتی هستند که باید از ظرفیت بسیار عظیم و فرصت طلایی راهیان نور نهایت بهره را ببرند.

وی افزود: تمام کسانی که آینده ایران را می‌سازند حتماً برای آشنایی با آرمان شهدا و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در اردوهای راهیان نور شرکت کنند و تمام هزینه‌ها و برنامه‌ریزی‌های آن باید با دقت بالا صورت بگیرد، راهیان نور بسیار فراتر از آن چیزی است که ما به عنوان یک اردوی تفریحی در نظر داریم.

بابایی کارنامی تأکید کرد: بسیج و آموزش و پرورش باید به گونه‌ای هماهنگی‌های لازم را درنظر بگیرند که همه مردم ایران از ظرفیت بینظیر راهیان نور استفاده کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها