ما متحدیم/ نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

اردوهای راهیان نور مبتنی بر ذائقه نسل جوان برنامه‌ریزی شود

نخعی گفت: برگزاری اردوهای راهیان نور اقدام بسیار خوبی است که البته باید آن را هدفمند، جذاب و پربازده کرد، چون نسل به نسل ذائقه افراد تغییر می‌کند و ما باید متناسب با ذائقه نسل نو اقدامات فرهنگی‌مان را تنظیم کنیم.
کد خبر: ۵۷۷۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۴ - 24March 2023

اردوهای راهیان نور مبتنی بر ذائقه نسل جوان برنامه‌ریزی شود«مصطفی نخعی» نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و تأثیرات تربیتی مثبت آن بر نسل جوان، اظهار داشت: همانطور که نیاکانمان گفته‌اند «کاری که چشم می‌کند، گوش نمی‌کند»، بر همین اساس نسل جدید جامعه ایران و متولین دهه هشتاد یا دهه نود وقتی مناطق جنگی دفاع مقدس را ببینند، درک واقعیت‌های دفاع مقدس برایشان به مراتب بهتر می‌شود.

نخعی تصریح کرد: تبیین دلاورمردی‌ها، رشادت‌ها، جانفشانی‌ها، ایثارگری‌ها و وطن‌پرستی شهدا و رزمندگان دفاع مقدس مهم‌ترین مصداق جهاد تبیین است که تأثیر بسزایی در فهم جایگاه ایران و ایرانی دارد.

نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان نور اقدام بسیار خوبی است که البته باید آن را هدفمند، جذاب و پربازده کرد، خصوصاً جذابیت که از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا نسل به نسل ذائقه افراد تغییر می‌کند و ما باید متناسب با ذائقه نسل نو اقدامات فرهنگی‌مان را تنظیم کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های جانبی اردوهای راهیان نور باید به نحوی باشد که همه جوانان را به خودش جذب کند، گفت: بدیهی است که اردوهای راهیان نور دهه هشتادی‌ها با اردوی راهیان نور دهه شصتی‌ها تفاوت زیادی دارد، امیدوارم متولیان امر با توجه به این موضوعات برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری اردوهای راهیان نور داشته باشند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها