ما متحدیم/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

حضور جوانان در اردو‌های راهیان نور تأثیرات تربیتی عمیقی دارد

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: حضور جوانان در مکان‌های دفاع مقدس قطعاً تأثیرات تربیتی عمیقی بر آنان دارد و اتمسفر معنوی مناطق جنگی ذخیره معنویتی است که تا مدت‌ها می‌تواند فرد را بیمه کند.
کد خبر: ۵۷۷۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۸ - 19March 2023

حضور جوانان در اردو‌های راهیان نور تأثیرات تربیتی عمیقی داردحجت‌الاسلام والمسلمین «احمدحسین فلاحی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردو‌های راهیان نور اظهار داشت: در جامعه امروز خطر انقطاع نسلی انکارناپذیر است و نسل جدید نمی‌تواند با دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب ارتباط بگیرد.

حجت‌الاسلام فلاحی گفت: الگو‌هایی که ما در دفاع مقدس داشتیم اکنون به عنوان الگو‌های جهانی در دانشگاه‌های نظامی برتر دنیا در حال تدریس است، قطعاً در کشور ما که شهدای راه حق علیه باطل آفریننده این حماسه‌های جاویدان هستند، باید به نسل جوان معرفی شوند.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: حضور جوانان در مکان‌های دفاع مقدس قطعاً تأثیرات تربیتی عمیقی بر آنان دارد و اتمسفر معنوی مناطق جنگی ذخیره معنویتی است که تا مدت‌ها می‌تواند فرد را بیمه کند.

وی افزود: معتقدم خودباوری شهدا و رزمندگان دفاع مقدس مهم‌ترین سوژه‌ای است که باید مدنظر متولیان اردو‌های راهیان نور قرار بگیرد تا راویان آن را برای جوانان تبیین کنند و نسل جوان با منظومه فکری شهدایی که جهان مدرن را دچار تزلزل کردند را بشناسند.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار