ما متحدیم/ خادم الشهدا:

الگو گرفتن از شهدا بهترین راه است

«حسینی» گفت: بهترین راه این است که از شهدا الگو بگیریم و گذشت و ایثار کنیم.
کد خبر: ۵۷۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۲ - 17March 2023

«خادمین شهدا» برای برپایی علم زنده نگه داشتن شهدا آمده اندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمدمهدی حسینی» خادم الشهدای بابلسری که در اردوگاه شهید «محمد بلباسی» در خرمشهر مشغول به خدمت رسانی زائرین راهیان نور است، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولین بار توفیق خدمت به شهدا را پیدا کرده‌ام، اظهار داشت: این توفیق از طرف شهدا و ارباب شهیدان نصیب ما شده و از کرم و لطف شهداست که به راهیان نور خدمت می‌کنم.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: ما آمده‌ایم که در این راه خدمت کنیم و علم زنده نگه داشتن یاد شهدا بلند و پابرجا باشد و ما می‌خواهیم در این امر قسمتی از این زنجیر باشیم.

حسینی با بیان اینکه هر چه از شهدا به ما رسیده گذشت و ایثار است، ادامه داد: بهترین راه این است که از شهدا الگو بگیریم و گذشت و ایثار کنیم. اگر توفیق نصیب ما شود افتخار می‌کنم که سال دیگر هم خادمی شهدا کنم.

این خادم الشهدا اضافه کرد: چیزی که از اهل بیت (ع) به ما رسیده این است که نسبت به دیگران بهترین نگاه را داشته باشیم که همانا این نگاه خیر است و زائران شهدا به این درجه رسیده‌اند و از طرف شهدا به این منطقه دعوت شدند و نظر کرده شهدا هستند.

وی با بیان اینکه افتادگی قشنگ‌ترین درسی است که از شهدا می‌توان آموخت و در این صورت مقام و جایگاهش بالاتر خواهد بود، عنوان کرد: خادمین شهدا توفیق بهتری داشتند که مورد نگاه و نظر شهدا قرار گرفتند.

این خادم الشهدا با بیان اینکه باید با شهدا رفیق بود، گفت: باید رضایت شهدا و امام زمان (عج) را به نحو احسن به دست بیاوریم و سعی کنیم مثل شهدا سعادتمند شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها