مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

وحدت و انسجام را در جنگ ترکیبی جدی بگیریم

سردار «ملکی» گفت: در جنگ ترکیبی باید مولفه‌های انسجام، وحدت، ولی فقیه، بصیرت و حضور مردم را جدی بگیریم.
کد خبر: ۵۷۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۵۲ - 01April 2023

وحدت و انسجام را در جنگ ترکیبی جدی بگیریمسردار پاسدار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به نقش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: ما هر چه داریم از عاشوراست و رزمندگان ما با الگوگیری از فرهنگ عاشورا به مقابله با کفر پرداختند.

وی افزود: دفاع مقدس و دفاع از حرم و دفاع از امنیت و مقاومت و ایستادگی مردم در مقابله با اغتشاشات، فتنه‌ها، دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ریشه در عاشورا دارد.

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا در استقامت و صبر مثل هم هستند، گفت: شهدا در وصیت‌نامه‌های خود از ولایت فقیه، حجاب، حماسه عاشورا و امام حسین (ع) نوشتند و باید با عمل به سیره شهدا، راهشان را ادامه دهیم.

این مسئول با بیان اینکه دفاع از دین و قرآن و عترت و سرزمین اسلامی و ایران زیباست، ادامه داد: شهدا برای رضای خدا و برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب در جبهه‌ها حضور پیدا کردند و در دفاع مقدس ۸۵ هزار بسیجی به شهادت رسیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران، با بیان اینکه ما پیرو اندیشه‌های امام هستیم بر حفظ وحدت بین شیعه و سنی تأکید کرد و گفت: در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای و شناختی باید هوشیار باشیم.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ ترکیبی از مهدکودک و مدارس ابتدایی شروع کرد و به دانشگاه‌ها رسید، افزود: دشمن، ولی فقیه را نوک حمله قرار داده است، چون دشمن در طول چهل و چهار سال هرچه خورد از، ولی فقیه خورد.

وی با بیان اینکه قدرت امام (ره) و قدرت، ولی فقیه قدرت نظام و انقلاب اسلامی است، بیان داشت: دشمن همه حملات خود را صرف دین و ارزش‌های انقلابی و قرآن و عاشورا کرده است.

سردار ملکی با بیان اینکه یکی از پایه‌های قدرت ما ارزش‌های انقلابی است، گفت: ما از ارزش‌های انقلاب، عاشورا و عترت پاسداری می‌کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه علما ارزش‌های الهی را به ما آموختند، ادامه داد: دشمن می‌خواهد ارزش‌ها و وحدت ملت را از ما بگیرد و باید مولفه‌های انسجام، وحدت، ولی فقیه، بصیرت و حضور مردم را جدی بگیریم.

سردار ملکی با اشاره به اینکه تحریم‌ها را از ابتدای انقلاب داشتیم به جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و یادآور شد: ما از این جنگ عبور خواهیم کرد و برای ایجاد قسط و عدل الهی ایستاده ایم و مردم ما قوی هستند.

این مسئول بر ضرورت تبیین سیره شهدا به جامعه تأکید کرد و متذکر شد: امروز با فرهنگ شهدا باید به مقابله با جنگ شناختی دشمن برویم که در این صورت پیروزی از آن ما خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها