طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ پلیس در کردستان آغاز می‌شود

طرح نورزی پلیس راه و راهنمایی و رانندگی با همکاری راهداری، هلال احمر و اورژانس از امروز در استان کردستان آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۷۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۴ - 15March 2023

طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ در کردستان آغاز می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی کردستان در آیین رزمایش طرح نوروزی سال ۱۴۰۲ در سنندج اظهار داشت: این طرح به مدت ۲ هفته با حضور ۲ هزار نفر از کارکنان دستگاه های مسئول و تا روز ۱۴ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پلیس همراه دیگر دستگاه‌ها با تمام تجهیزات، محیطی امن را برای مسافران نوروزی فراهم می کند، افزود: پلیس با ۷۵۰ دستگاه خودرو در استان به مردم خدمات می دهد و ۲ بالگرد نیز در اختیار هلال احمر و اورژانس قرار می گیرد.

سردار آزادی ابراز امیدواری کرد خدمات بهتر و به موقع به مردم و با کمترین خسارت ارائه شود و اضافه کرد: یکی از مواردی که حائز اهمیت بوده رعایت قوانین و مقررات است.

فرمانده انتظامی کردستان از برگزاری طرح تشدید مقابله با سرقت و سارقان حرفه ای همزمان با طرح نوروزی خبر داد و گفت: این طرح از ۲ هفته قبل شروع شده و در ایام نوروز با شدت بیشتری اجرا خواهد شد.

سردار آزادی ابراز داشت: ۶۰ دستگاه خودرو به ناوگان انتظامی استان برای بحث پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با جرایم خشن الحاق می شود.

وی همچنین به طرح جمع آوری مواد محترقه و آتش زا اشاره کرد و افزود: پلیس از امروز و به ویژه عصر، حضور فعال تری خواهد داشت تا محیطی امن برای مردم فراهم کند و با شادی و آرامش به شادی بپردازند.

فرمانده انتظامی کردستان از مردم خواست سنت دیرینه چهارشنبه سوری را در محلات خود برگزار کنند و باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران نشوند.

وی ادامه داد: ممکن است افرادی آگاهانه یا از روی ناآگاهی، قصد اخلال در نظم عمومی داشته باشند که پلیس با آن به شدت برخورد خواهد کرد، چرا که آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

سردار آزادی یادآور شد: از ابتدای امسال تاکنون و به ویژه در یک ماه اخیر، چهار میلیون و ۶۵۰ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا در مناطق مختلف استان کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها