جانشین فرمانده کل سپاه:

توطئه دشمنان پایان‌پذیر نیست/ سپاه خدمتگزار مردم است

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنی دشمنان پایان‌پذیر نیست، گفت: از دشمنان به غیر از دشمنی انتظاری نیست و ضرورت دارد تا به وظایف خود عمل کنیم.
کد خبر: ۵۷۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۲ - 16March 2023

توطئه دشمنان جمهوری اسلامی پایان پذیر نیست/ سپاه خدمتگزار مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه ظهر امروز (پنجشنبه) در دیدار با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) اظهار داشت: تأمین امنیت در کشور به خصوص در حرم های مطهر یکی از موارد مورد تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران است که اقدامات لازم در قم و برای حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) صورت گرفته است.

سردار فدوی با بیان اینکه دشمنی دشمنان پایان پذیر نیست، ابراز داشت: از دشمنان به غیر از دشمنی انتظاری نیست که در این راستا ضرورت دارد ما به وظایف خود عمل کنیم که در این صورت نصرت الهی نیز همراه ما خواهد بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث ماه‌های گذشته در کشور بیان داشت: دشمنان در اغتشاشات اخیر از هر توطئه و خباثتی دریغ نکردند و تصور می‌کردند به توفیقات و موفقیت‌های دست خواهند یافت که البته با شکست مواجه شدند.

وی ادامه داد: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی محکمی به عناصر ضدانقلاب و دشمنان جمهوری اسلامی زدند و توطئه‌های آنان را خنثی کردند.

سردار فدوی افزود: سپاه پاسداران خدمتگزار مردم است و هر کجا که نیاز باشد خدمت رسانی به مردم صورت گیرد، پاسداران حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار